شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: «بيان واقعيت ها»، استراتژي رسانه اي وزارت صمت است
سه شنبه، 25 دی 1397 - 19:51     کد خبر: 36595

رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست با مديران روابط عمومي سازمان ها و شركت هاي تابعه گفت: بيان واقعيت ها، استراتژي رسانه اي وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان هاي مرتبط است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست با مديران روابط عمومي سازمان ها و شركت هاي تابعه گفت: بيان واقعيت ها، استراتژي رسانه اي وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان هاي مرتبط است.

به گزارش شارا، محمدرضا انواري، با بيان اينكه تلاش مي‌كنيم فصل نويني را در حوزه روابط عمومي و ارتباط موثر با رسانه‌ها آغاز كنيم، اظهار كرد: روابط عمومي و ارتباطات امري مشاركتي است و بايد بخش‌هاي مختلف با هم افزايي و تعامل بيشتر براي تقويت حوزه ارتباطات تلاش كنند.


وي با اشاره به اينكه تشريح درست مواضع و تبيين تصميمات وزارتخانه در اين شرايط الزامي است، تصريح كرد: مردم حق دارند از واقعيت‌ها مطلع باشند و انتشار اخبار واقعي در اين حوزه ضرورت دارد.


انواري، شناسايي نوع مخاطبان و رسانه، شناخت ابزار‌ها و تكنولوژي ارتباطي و اجتماعي و بيان واقعيت‌ها را اركان حوزه ارتباطات و اطلاع رساني برشمرد و افزود: از رسانه‌ها بايد به عنوان بازواني توانمند براي نقد درست و حركت به سوي رشد و تعالي بهره برد.


وي در پايان ضمن تاكيد دوباره بر مشاركتي بودن امور در حوزه روابط عمومي و رسانه عنوان كرد: بايد از ظرفيت همه خبرنگاران و رسانه‌ها براي ايجاد فضايي پرنشاط و اميد در جامعه بهره ببريم.


در اين جلسه همچنين هر يك از مديران روابط عمومي سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه ديدگاه‌هاي خود را در حوزه ارتباطات و روابط عمومي تشريح و پيرامون مسائل اين حوزه تبادل نظر كردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها