شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: «حسن مظفري» مديركل روابط‌عمومي استانداري زنجان شد
یکشنبه، 1 مهر 1397 - 17:37     کد خبر: 34970

با حكمي از سوي استاندار زنجان، حسن مظفري به سمت مديركل روابط عمومي، تشريفات و امور بين‌الملل استانداري زنجان منصوب و جايگزين ادريس سالاري در اين اداره‌كل شد.

روابط عمومي در دولت ايالات متحده

 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- با حكمي از سوي استاندار زنجان، حسن مظفري به سمت مديركل روابط عمومي، تشريفات و امور بين‌الملل استانداري زنجان منصوب و جايگزين ادريس سالاري در اين اداره‌كل شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني استانداري زنجان؛ اسدالله درويش‌اميري با صدور حكمي، حسن مظفري را به سمت مديركل روابط‌عمومي، تشريفات و امور بين‌الملل استانداري زنجان منصوب كرد.
 
 در متن اين حكم آمده است؛
 با عنايت به مراتب تعهد، تجارب و شايستگي‌هاي جنابعالي به سمت مديركل روابط‌عمومي، تشريفات و امور بين‌الملل استانداري زنجان منصوب مي‌شويد.
 
 اميد است با توجه به اهميت اين حوزه و با بهره‌مندي از نيروهاي كارآمد و متعهد، با برنامه‌ريزي‌هاي مناسب در جهت اجراي سياست‌هاي اطلاع‌رساني دولت، با بهره‌گيري از ابزارهاي رسانه‌اي، فرهنگي و تعامل سازنده با اصحاب رسانه، مطبوعات و دستگاه‌هاي اداري و اجرايي استان در جهت حُسن انجام اين مسئوليت خطير و نيز در پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي، اجراي سياست‌هاي دولت تدبير و اميد و پيروي از منويات مقام معظم رهبري موفق و مويد باشيد.
 
 حسن مظفري مدير سابق آموزش و پرورش ناحيه ۲ زنجان بوده و علاوه بر سابقه مديريت در آموزش و پرورش ناحيه ۲ زنجان؛ مديريت خبرگزاري پانا و رياست سازمان دانش‌آموزي استان زنجان را نيز بر عهده داشته است. پيش از اين ادريس سالاري از اول مهرماه سال ۹۵ عهده‌دار اين مسئوليت در استانداري زنجان بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها