شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان‌شرقي: روابط عمومي را نهاد ايجاد و نهادينه‌سازي گفتمان توسعه مي‌دانم
دوشنبه، 1 مرداد 1397 - 15:21     کد خبر: 34263

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان‌شرقي مراكز اطلاع‌رساني و روابط عمومي را نهاد ايجاد و نهادينه‌سازي گفتمان توسعه عنوان كرد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان‌شرقي مراكز اطلاع‌رساني و روابط عمومي را نهاد ايجاد و نهادينه‌سازي گفتمان توسعه عنوان كرد.


به گزارش شارا، داود بهبودي صبح امروز در دومين نشست سراسري شوراي هماهنگي روسا و نمايندگان حوزه‌هاي اطلاع‌رساني و روابط عمومي مراكز، استان‎ها و واحدهاي تابعه اظهار كرد: اگر سازمان، خود را متولي توسعه مي‌داند و راهبر توسعه است تمام اركان سازمان بويژه مراكز اطلاع‌رساني در گفتمان‌سازي توسعه وظيفه‎مند هستند.


وي افزود: بنده روابط عمومي‌ها را نهاد ايجاد و نهادينه‌سازي گفتمان توسعه مي‌دانم كه يك طرف آن دولت است كه بايد پيام او را به جامعه و مخاطبان عام و خاص انتقال دهد؛ در كنار آن ابزار رسانه را داريم كه بايد به نحو مطلوب به كار گرفته شود.


بهبودي با بيان اينكه روابط عمومي معمولا وظيفه ديگري هم دارد كه پوشش و تغذيه اطلاع‌رساني همكاران بدنه سازمان است، افزود: گفتمان‌سازي توسعه بايد شكل درون‌سازماني نيز داشته باشد.


رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان‌شرقي يادآور شد: تعريف روابط عمومي با رويكرد سنتي و قديمي كه فقط به نصب بنر و كارهاي اين چنيني مي‌پرداخت فاصله گرفته و امروز كاري تخصصي، حرفه‌اي و علمي است كه بايد پيام توسعه را با همه چالش‌هاي نظري و عملي به جامعه هدف انتقال دهد.


وي تصريح كرد: در شرايط كنوني لازم است بسيار دقيق، ظريف و حساس حركت كنيم كه روشنگري ما با كمترين آسيب‌ها اتفاق افتد و همه ظرفيت‌ها را در راستاي ماموريت‌هاي سازمان بكار گيريم.


بهبودي متذكر شد: توسعه حالت مشاركت‌محوري دارد و روابط عمومي‌ها نهادهايي مشاركت‌جو هستند؛ درحالي كه بسياري از حوزه‌هاي تخصصي سازمان چنين نقشي را براي خود قائل نيستند.


اضافه مي‌شود دومين نشست سراسري شوراي هماهنگي روسا و نمايندگان حوزه‌هاي اطلاع‌رساني و روابط عمومي مراكز، استان‎ها و واحدهاي تابعه به همت سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان‌شرقي پيش از ظهر امروز در محل باشگاه فرهنگيان تبريز برگزار شد.


در اين نشست پس از سخنراني رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان‌شرقي، مرجان كريمان، معاون حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور به ارائه گزارش عملكرد استان‌ها در سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ پرداخت.


ارائه ديدگاه‌ها و نكته‌نظرات نمايندگان حوزه روابط عمومي استان‌ها بخش بعدي نشست امروز را تشكيل مي‌داد.


در پايان اين نشست مهدي قمصريان، رئيس مركز اطلاع‌رساني، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور به جمع‌بندي مباحث و پاسخگويي به سووالات مطرح شده پرداخت.

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها