شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: خلاقيت روابط عمومي موجب اثربخشي بيشتر اقدامات مي‎شود
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 - 14:42     کد خبر: 33646

شهردار بندرعباس با بيان اينكه خلاقيت روابط عمومي موجب اثربخشي بيشتر اقدامات مي‎شود، گفت: انتقال درست خدمات، اميدواري را در جامعه افزايش مي‌دهد و به تبع آن نيز ميزان مشاركت عمومي افزايش مي‌يابد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- شهردار بندرعباس با بيان اينكه خلاقيت  روابط عمومي موجب اثربخشي بيشتر اقدامات مي‎شود، گفت: انتقال درست خدمات، اميدواري را در جامعه افزايش مي‌دهد و به تبع آن نيز ميزان مشاركت عمومي افزايش مي‌يابد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاري شبستان از بندرعباس، عباس اميني‌زاده در آيين گراميداشت هفته روابط عمومي كه در محل سالن فردوسي شهرداري بندرعباس برگزار شد، اظهار كرد: آنچه براي ما در كار و عمل مشخص مي‌شود، انتظارات مردم است.

وي با اشاره به اينكه انتظارات مردم از روابط عمومي، انتقال انتظارات و توقعات و در مقابل نيز انتظارات مجموعه انتقال خدمات و اقدامات صورت گرفته به شهروندان است، افزود: تبديل منطقي انتظارات عمومي و انتقال به موقع آن به مجموعه يكي ديگر از مهمترين وظايف روابط عمومي است.

شهردار بندرعباس با بيان اينكه برخورداري از تكنولوژي و اثرگذاري حضور در اين عرصه، بايد مهمترين هدف روابط عمومي‌ها در اين بازه زماني باشد، ادامه داد: امروز ديگر نمي‌توان مانند سال‌هاي قبل با بنر و پيامك نيازهاي حوزه اطلاع‌رساني را برطرف كرد.

اميني‌زاده با تاكيد بر اينكه خلاقيت روابط عمومي موجب اثربخشي بيشتر اقدامات مي‎‌شود، خاطرنشان كرد: انتقال درست خدمات، اميدواري را در جامعه افزايش مي‌دهد كه اين امر موجب افزايش سطح اميدواري و تعلق خاطر شهروندان شده و به تبع آن نيز ميزان مشاركت عمومي افزايش مي‌يابد.

وي تصريح كرد: شناخت و انتقال درست هويت شهر به شهروندان، در انجام هرچه بهتر امور كمك شاياني مي‌كند، زيرا آگاهي مردم از هويت شهر، موجب افزايش تعلق خاطر مي‌شود.

اين مقام مسئول نگهداري از اموال عمومي و مبلمان شهري را يكي از مشكلات شهر دانست و گفت: امكانات زيادي در شهر ايجاد مي‌شود، اما نگهداري از آنها ضعيف است، براي نمونه مي‌توان به جابجايي و تخريب نيمكت‌هاي سنگي به كار برده شده در بوستا‌ن‌ها توسط قليان‌فروش‌ها و همچنين سرقت برخي از المان‌هاي شهر اشاره كرد.

شهردار بندرعباس تصريح كرد: از آنجايي كه عزم عمومي در نگهداري اموال شهر عامل پايه‌اي توسعه هر شهر است، بايد شهروندان را ترغيب به نگهداري از شهر كنيم.

اميني‌زاده در انتها نيز عنوان كرد: با افزايش فرهنگ شهروندي و قانونمداري در حوزه‌هاي مختلف مانند كسب و كار، ايمني، ساخت و سازها، خدمات شهري و غيره، عزم جدي و روحيه مطالبه‌گري براي توسعه رخ مي‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها