شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: اطلاع‌رساني خدمات دولت از سوي روابط عمومي ها
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 10:27     کد خبر: 31065

مشاور استاندار و مدير كل روابط عمومي استانداري همدان بر اطلاع رساني از خدمات دولت بخصوص در هفته دولت از سوي روابط عمومي هاي استان تاكيد كرد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، احسان شهابي ظهر در جلسه شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان همدان اظهار كرد: طي يك سال گذشته كه از كار شوراها مي‌گذرد چهار نفر به عنوان اعضاي اصلي، دو نفر علي‌البدل و بازرس شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان همدان انتخاب شده‌اند.
وي با بيان اينكه در يك سال گذشته در شوراي روابط عمومي‌ها پنج جلسه تشكيل شده است افزود: در اين مدت چهار دوره آموزشي براي مديران روابط عمومي در خصوص افكارسنجي با شركت بالغ بر 85 نفر از مديران روابط عمومي‌ها برگزار شده كه بازخورد خوبي را داشته است.
مشاور استاندار و مديركل روابط عمومي استانداري همدان در خصوص كار و اقدام پنج كميته شوراي هماهنگي روابط عمومي‌ها گفت: معرفي ارزيابي عملكرد، تبليغات امور رسانه، كميته برنامه‌ريزي و فوق برنامه و آموزش و تحقيقات امسال با وجود مشغله‌هاي انتخاباتي در سه ماهه نخست سال جاري برگزار شده است.
وي با بيان اينكه در آستانه ورود به هفته دولت و تقارن با شروع به كار دولت دوازدهم هستيم، خاطرنشان كرد: مديران روابط عمومي ها در اطلاع‌رساني خدمات دولت در هفته دولت با برنامه ريزي تلاش كنند .
شهابي با اشاره به اينكه در طول يك سال گذشته كار روابط عمومي‌هاي استان از طريق شورا رصد و كار برخي مديران نيز به تثبيت رسيده است بيان كرد: شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان يكي از سه استان برتر در كشور است كه با 62 ساعت آموزش در چهار دوره آموزشي از ظرفيت اين شورا به صورت بهينه استفاده شده است.

وي با بيان اينكه امسال كار ارزيابي عملكرد روابط عمومي‌ها از طريق شورا به دانشگاه علمي ـ كاربردي واگذار شده است افزود: با ارسال بيش از 130 فراخوان به روابط عمومي‌ها متاسفانه 46 روابط عمومي فقط به اين فراخوان پاسخ دادند كه از اين تعداد 45 مورد مستندات خود را ارسال كرده‌اند.
وي ادامه داد: از 46 روابط عمومي مورد ارزيابي قرار گرفته از گروه ادارات كل و سازمان‌ها دو دستگاه، از بانك‌ها يك مورد، از شركت‌ها يك مورد، از دانشگاه، فرمانداري و شهرداري‌ها هر كدام يك مورد به عنوان گروه‌هاي برتر انتخاب شدند.
مديركل روابط عمومي استانداري همدان افزود: در بخش خصوصي متاسفانه كسي انتخاب نشد و در پايان هفت نفر به عنوان روابط عمومي‌هاي برتر در سال 95 انتخاب شدند.
گفتني است در اين جلسه مسوولان كميته‌هاي پنج گانه شورا و مديران برخي روابط عمومي‌ها به بيان پيشنهادات و انتقاداتي از كار شورا پرداختند و از روابط عمومي‌هاي برتر استان تقدير به عمل آمد.

 

منبع: پانا


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها