شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: سرپرست فرمانداري قدس: اطلاع‌رساني درست روابط‌عمومي‌ها حضور حداكثري مردم در انتخابات را رقم مي‌زند
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 - 20:00     کد خبر: 28373

سرپرست فرمانداري قدس بابيان اهميت تشكيل شوراي روابط عمومي‌ها گفت: روابط عمومي‌هاي ادارات با اطلاع‌رساني و تبليغات جامع موجبات حضور گسترده و حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي رأي را فراهم مي‌كنند.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- سرپرست فرمانداري قدس بابيان اهميت تشكيل شوراي روابط عمومي‌ها گفت: روابط عمومي‌هاي ادارات با اطلاع‌رساني و تبليغات جامع موجبات حضور گسترده و حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي رأي را فراهم مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري تسنيم از شهرقدس، نشست شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي شهرستان قدس با حضور مهدي محمدي سرپرست فرمانداري، شهرام عليزاده سرپرست روابط عمومي فرمانداري و ساير مسئولان روابط عمومي‌هاي ادارات شهرستان، امروز در سالن اجتماعات فرمانداري قدس برگزار شد.

در اين نشست مهدي محمدي سرپرست فرمانداري قدس نقش روابط عمومي‌ها را در انعكاس اخبار و اطلاعات بسيار ارزشمند و مهّم دانست و اظهار داشت: بدون ترديد روابط عمومي‌ها و رسانه‌هاي جمعي نقش تعيين‌كننده‌اي در افزايش آگاهي‌هاي عمومي جامعه و فرهنگ‌سازي دارند.

وي افزود: امروزه يكي از مهّم‌ترين و حساس‌ترين وظايف روابط عمومي‌ها در بعد برون‌سازماني برقراري ارتباطي صحيح و انديشمندانه بر پايه عقل و خرد با رسانه‌هاي جمعي، مردم و افكارعمومي است.

سرپرست فرمانداري قدس با بيان نقش پررنگ رسانه در انعكاس عملكرد نهاد و سازمان‌ها تصريح كرد: تعامل و همكاري تنگاتنگ ميان روابط عمومي‌ها و رسانه‌ها مي‌تواند نقش مؤثري در بيان فعاليت‌ها و اقدامات انجام‌شده دستگاه‌هاي اجرايي و خدمات‌رسان به مردم داشته باشد.

محمدي گفت: امروزه نقش بي‌بديل رسانه‌ها در شكل‌دهي و هدايت افكارعمومي و جريان سازي رويدادهاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و ... بر هيچ‌كس پوشيده نيست و تلاش متقابل روابط عمومي مجموعه‌ها و سازمان‌هاي اجرايي در نشر و انعكاس عملكرد خود، علاوه بر توليد اخبار مستند، به جريان‌سازي‌ خبري مي‌انجامد.

وي با اشاره به اينكه تعامل رسانه و مديران بايد دوطرفه باشد افزود: تعامل رسانه با مدير بايد به‌گونه‌اي باشد كه منافع سازمان و جامعه انعكاس يابد و اگر در مسير خدمت نيز موانع و مشكلاتي وجود داشته باشد، اين مسئوليت مديران و رسانه‌هاست كه با تعامل و همدلي در راه رفع آن گام بردارند.

سرپرست فرمانداري قدس با بيان اينكه مردم از سازمان‌ها، دستگاه‌هاي اجرايي و خدمات‌رسان انتظار پاسخگويي دارند افزود: روابط عمومي‌ها چشم بينا و گوش شنواي سازمان‌ها هستند و بالطبع افرادي كه براي اين جايگاه انتخاب مي‌شوند نيز بايد از چهره‌هاي فرهيخته و آگاه باشند تا بتوانند با اقشار مختلف جامعه ارتباط مناسبي برقرار كرده تا در بيان دستاوردهاي سازمان خود كوشا باشند.

محمدي خاطرنشان كرد: با توجه به جايگاه حسّاس و مهّم روابط عمومي‌ها در دنياي امروز ايجاب مي‌كند تا اطلاعات افرادي كه در اين مجموعه‌ها فعاليت مي‌كنند نيز به روز باشد و در همين راستا برگزاري دوره‌هاي آموزشي تخصصي بسيار مؤثر بوده و سبب افزايش توانمندي‌هاي روابط عمومي‌ها و پيشرفت امور مي‌شود.

وي تشكيل شوراي روابط عمومي شهرستان را گامي مهّم و مؤثر در افزايش ارتباط و همكاري ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي برشمرد و اظهار داشت: با تشكيل و گسترش دامنه فعاليت‌هاي اين شورا در شهرستان بسياري از معضلات و مشكلات موجود شناسايي، رفع و علاوه بر آن سياست‌هاي تبليغاتي و اطلاع‌رساني سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي و خدمات‌رسان در اعلام واقعيت‌ها به مردم نيز به‌ طور كامل محقق مي‌شود.

سرپرست فرمانداري قدس در پايان با اشاره به در پيش بودن انتخابات گفت: از روابط عمومي‌هاي ادارات شهرستان درخواست داريم تا با اطلاع‌رساني و تبليغات جامع موجبات حضور گسترده و حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي رأي را فراهم كنند.

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها