شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: فضاي مجازي تاثير گذارترين شيوه اطلاع رساني اقدامات دولت است
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 01:39     کد خبر: 25248

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مدير كل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري سمنان ضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي را يكي از تاثير گذارترين و مهمترين شيوه اطلاع رساني دستاوردها و اقدامات دولت تدبير و اميد به مردم ذكر كرد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مدير كل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري سمنان ضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي را يكي از تاثير گذارترين و مهمترين شيوه اطلاع رساني دستاوردها و اقدامات دولت تدبير و اميد به مردم ذكر كرد.

به گزارش ايرنا، علي معيني دانشمندي روز سه شنبه در ستاد بزرگداشت هفته دولت در سالن غدير استانداري سمنان با تاكيد بر اطلاع رساني دقيق و شفاف عملكرد و فعاليت دستگاه هاي اجرائي در هفته دولت، گفت: مسئولان روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرائي بايد علاوه بر بهره گيري از ظرفيت رسانه ها در تشريح عملكرد دولت از فضاي مجازي هم به عنوان يكي از روش هاي تاثير گذار استفاده كنند.


معيني دانشمندي افزود: دستگاه هاي اجرائي بايد عملكرد و اقدامات دولت تدبير و اميد را در قالب جدول و نمودار و به صورت مقايسه اي نسبت به دولت هاي گذشته به مردم ارائه كنند.


وي با انتقاد از ضعف اطلاع رساني فعاليت و اقدامات دولت يازدهم در سه سال گذشته در كلان و همچنين استان سمنان، اظهار كرد: متاسفانه دولت در اين چند سال اقدامات خوبي را در حوزه هاي مختلف انجام داده و به نتايج و دستاوردهاي خوبي هم دست يافته است كه به دليل ضعف در اطلاع رساني از بالا به پايين مردم كمتر از اقدامات انجام شده و موفقيت ها خبر دار هستند.


مدير كل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري سمنان با تشريح شرايط كشور در تمامي زمينه ها و مشكلات پيش روي دولت تدبير و اميد گفت: مردم بايد بدانند كه دولت در چه شرايطي كشور را تحويل گرفته و در چه شرايطي به موفقيت و عملكرد فعلي خود رسيده است.


معيني دانشمندي از روابط عمومي دستگاه هاي اجرائي خواست در ارائه عملكرد و فعاليت دولت توجه كنند و گفت: مردم به دقت فعاليت ها و دستاوردهاي دولت را مورد ارزيابي قرار مي دهند و مسئولان و دستگاه ها بايد دقت لازم را در اين خصوص داشته باشند.


وي با تاكيد بر اين كه بازگويي دستاوردهاي دولت، مهم ترين هدف برنامه هاي بزرگداشت هفته دولت از سوي دستگاه هاي اجرايي مختلف استان باشد، اظهار داشت: انجام تبليغات محيطي و تبيين مهم ترين دستاوردهاي دولت ر اولويت برنامه هاي گراميداشت هفته دولت است.


افتتاح پروژه هاي عمراني در بخش هاي مختلف، سفر استاندار سمنان به شهرستان ها، تجليل از شهداي دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم، ديدار كاركنان دستگاه اجرايي با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان، تبيين دستاوردهاي سفر دولت تدبير و اميد به استان، اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي و برگزاري ملاقات هاي مردمي مسئولان با قشرهاي مختلف جامعه، بازگويي دستاوردهاي دستگاه هاي اجرايي مختلف و برگزاري نمايشگاه دستاورد هاي دولت از مهمترين برنامه هاي امسال استان در هفته دولت است.


دوم تا هشتم شهريور، همزمان با سالروز شهادت شهيد رجايي و باهنر، هفته بزرگداشت دولت نامگذاري شده است.

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها