شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رساني سفر دولت نقش بسزايي ايفا كردند
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1395 - 12:26     کد خبر: 22740

ايرج كارخايي از تلاش‌هاي تمام خبرنگاران مطبوعات و رسانه‌هاي گروهي و روابط عمومي‌هاي استان در عرصه تبليغات و اطلاع‌رساني سفر رئيس‌ جمهوري تقدير كرد. وي افزود: اينك كه با حضور بي‌نظير مردم ولايت‌مدار و قدرشناس استان سمنان در استقبال شايسته از رئيس‌جمهوري...

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، ايرج كارخايي از تلاش‌هاي تمام خبرنگاران مطبوعات و رسانه‌هاي گروهي و روابط عمومي‌هاي استان در عرصه تبليغات و اطلاع‌رساني سفر رئيس‌ جمهوري تقدير كرد.

وي افزود: اينك كه با حضور بي‌نظير مردم ولايت‌مدار و قدرشناس استان سمنان در استقبال شايسته از رئيس‌جمهوري، برگ زرين ديگري در تاريخ درخشان اين استان به ثبت رسيد و نمايش بزرگي از همدلي، وحدت و صميميت اقشار مردم به نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت به نمايش گذاشته شد، جا دارد از زحمات و تلاش‌هاي بي‌دريغ خبرنگاران، مديرمسئول و سرپرستان مطبوعات و رسانه‌هاي گروهي كه در تحقق اين حماسه بزرگ مردمي در اطلاع‌رساني به عموم براي حضور در مراسم استقبال و سخنراني رئيس‌جمهور و انعكاس مطلوب برنامه‌هاي سفر در روز ۳۱ فروردين تلاش كرده‌اند، تقدير و تشكر شود.

مديركل روابط عمومي استانداري سمنان ادامه داد: همچنين در كنار خبرنگاران پرتلاش، مسئولان روابط عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي استان، فرمانداري‌ها و شهرداري‌هاي استان سمنان در عرصه تبليغات و اطلاع‌رساني سفر رئيس‌جمهوري نقش‌آفرين بودند و توانستند با تلاش‌هاي مساعد بستر و زمينه حضور گسترده و خاطره‌انگيز مردم را در استقبال از هيأت دولت مهيا كنند كه از زحمات آنها تقدير و تشكر مي‌‌شود.

كارخايي خاطرنشان كرد: ان‌شاءالله با همياري، همدلي و مساعدت خبرنگاران و روابط عمومي‌ها، دستاوردهاي بزرگ اين سفر در بخش‌هاي مختلف به اطلاع مردم متدين و انقلابي خواهد رسيد و از خداوند منان سلامتي و توفيق همه عزيزان را خواستارم.

 

منبع: روابط عمومي استانداري سمنان

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها