شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: معرفي يازدهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران در روزنامه ايران
یکشنبه، 31 فروردین 1393 - 10:54     کد خبر: 10113

در شماره 5625، روز يكشنبه 31 فروردين ماه 1393 روزنامه ايران اقدام به معرفي يازدهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران نموده است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران(شارا)، در شماره 5625، روز يكشنبه 31 فروردين ماه 1393 روزنامه ايران اقدام به معرفي يازدهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران نموده است.

كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران(ICPR1393) با محوريت چشم انداز جهاني تحولات روابط عمومي در حوزه ديجيتال برگزار مي شود.

آي سي پي آر11 با محوريت روابط عمومي، فناوري ارتباطات و شبكه هاي اجتماعي 9 مهر 1393 در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار مي شود.

 

اين كنفرانس كه با حضور اساتيد و چهره هاي برتر روابط عمومي، علوم ارتباطات و فناوري اطلاعات تشكيل مي شود، به بحث و تبادل نظر و نمايش چالش ها، موفقيت ها، و مقابله با برخي از مسائل موجود و در حال ظهور پيش روي صنعت روابط عمومي مي پردازد.


به علاوه، اين كنفرانس رويكردي استراتژيك به روابط عمومي دو (PR.02) دارد كه طي آن بر برخي موارد نظير همكاري و رهبري براي حضور موثر و موفقيت روابط عمومي ها در رسانه هاي جديد خواهد پرداخت. مسائلي از قبيل آخرين روندها و تكنيك هاي داستانسرايي ديجيتال و تغييرات ارتباطات، روابط مشتري و مخاطب، شهرت برند و مديريت اعتبار، استفاده از رسانه هاي اجتماعي در بخش هاي مختلف روابط عمومي و تهيه استراتژي هاي يكپارچه روابط عمومي در فضاي آنلاين مورد بررسي قرار خواهند گرفت.

رسانه هاي جديد امروز به يك ميدان مهم در تقاطع روابط عمومي و ارتباطات تبديل شده است. اين كنفرانس بر آن است كه به گسترش اطلاعات و فناوري هاي نوين و نحوه اثرگذاري آن بر روابط عمومي بپردازد.
 

آي سي پي آر11 به همت موسسه كارگزار روابط عمومي، دانشگاه ها و انجمن هاي شاخص روابط عمومي برگزار مي شود.

منبع: روزنامه ايران

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها