شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نوآوري در تبليغات
دوشنبه، 26 اسفند 1398 - 11:18 کد خبر:9585
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- نوشيروان كيهاني زاده- در جريان سعي و رقابت متقاضيان نامزدي دو حزب عمده ايالات متحده براي انتخابات رياست جمهوري اين كشور در نوامبر 2008، نوآوري هاي تبليغاتي تازه اي به چشم خورد.


 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- نوشيروان كيهاني زاده- در جريان سعي و رقابت متقاضيان نامزدي دو حزب عمده ايالات متحده براي انتخابات رياست جمهوري اين كشور در نوامبر 2008، نوآوري هاي تبليغاتي تازه اي به چشم خورد.

 

تصوير زير يك مورد از اين نوآوري ها را نشان مي دهد. در عكس، مردي ديده مي شود كه با تراشيدن سر خود و نوشتن نام «هيلري كلينتون» از متقاضيان وقت براي نامزدي از سوي حزب دمكرات بر آن، نوع تازه اي از تبليغ را كه به باور كارشاسنان اين حرفه درجلب نظر موثر مي تواند باشد ارائه داده بود.

 

 اين نوآوري توجه روزنامه نگاران را جلب، و اين عكس را به عنوان كاري تازه در رسانه هايشان منعكس كرده بودند كه يك تبليغ رايگان براي سناتور وقت ـ بانو كلينتون بود كه موفق هم نشد. در عكس، هيلري نيز ديده مي شود.