شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : در مراسم معارفه استاندار؛ كارشناسان روابط عمومي بيرون در ماندند!
سه شنبه، 23 مهر 1392 - 09:33 کد خبر:6093
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- راه نيافتن عده زيادي به تالار ، قطع مداوم سيستم صوتي راهروها ، راه ندادن كيف دستي مدعوين ، توزيع هفته نامه سليم در كنار پذيرايي از ميهمانان ، طولاني شدن مراسم ، خوابيدن برخي ها و ... از حاشيه هاي مراسم معارفه استاندار بود.

به گزارش  شارا به نقل از گلستان ما ، مراسم معارفه استاندار جديد گلستان امروز از ساعت 14/30 در تالار فخرالدين اسعد گرگاني كه با حضور عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور برگزار گرديد با حاشيه هاي جالبي روبرو بود :
** كارت ويژه ورود به مراسم معارفه كه از 2 روز قبل در سطح استان در حال توزيع بود ، به سختي گير مي آمد و به همين دليل خيلي ها اجازه آمدن به ميدان فخرالدين اسعد و ورود به تالار را نيافتند .
** تعداد زيادي از افراد كه فقط خبر مراسم معارفه و زمان و مكان برگزاري آن را شنيده بودند و از لازم بودن كارت دعوت ويژه مراسم براي ورود خبر نداشتند به محل تالار آمده بودند و با درب بسته و ممانعت ورود از سوي تيم حفاظتي مراسم مواجه شدند و حتي عنوان كردن نام و نشان و مقام و مسئوليت شان هم براي ورود كارايي نداشت .
** ممانعت از همراه داشتن كيف دستي يا دوشي براي ورود به مراسم عده اي را براي حضور به مراسم با مشكل روبرو كرد و حتي عده اي در بيرون به دنبال جايي براي تحويل كيف و وسايل خود مي گشتند .
** بيرون از درب ورودي اصلي ماندن تعدادي زيادي از مسئولين ، روحانيون اهل سنت ، روابط عمومي ها ، خبرنگاران و برخي از ميهمانان از شهرهاي مختلف استان به دليل نداشتن كارت حضور داشتند.
** حضور گسترده و به موقع مسئولين ارشد استان اعم از لشگري و كشوري در اين مراسم جالب توجه بود  .
** مجري مراسم معارفه ، يازرلو مجري بخش خبري 20/30 شبكه 2 صدا و سيما با اصالت رامياني بود .
** حضور هم زمان و همراه با هم آيت الله حسيني شاهرودي ( نماينده مجلس خبرگان رهبري ) و سيد علي طاهري ( نماينده مردم گرگان و آق قلا ) به مراسم با حدود 30 دقيقه تاخير .
** حضور جمعيتي در حدود 1000 نفر در مراسم معارفه ( حدود 580 نفر در تالار اصلي و طبقه بالا ، حدود 80 نفر در سالن جنبي تالار ، حدود 220 نفر در راهروهاي طبقات همكف و طبقه اول و عده اي هم به صورت پراكنده در جاهاي ديگر )
** قطع بودن سيستم صوتي مدار بسته در راهروهاي همكف و طبقه بالاي تالار ( فقط تصوير موجود بود ) تا حدود 45 دقيقه بعد از شروع مراسم ( از اواسط بيانات آيت الله نورمفيدي) و چند بار اتصالي پس از آن . كه اين قطعي صدا ، تعدادي از خبرنگاران را كه فضاي اصلي تالار راه نيافته بودند براي تهيه خبر ، كلافه كرده بود .
** در حاشيه توزيع پكيج هاي پذيراي ميهمانان ، توزيع يك هفته نامه استاني كه به ظاهر چاپ دوم آن هم بود با عكس بزرگي از استاندار جديد و تيتر درشت : " همراهي مقامات استان با گزينه اصلاح طلبان " جلب توجه مي كرد .
** تعدد سخنرانان مراسم معارفه زمان آن را طولاني كرد : جمشيدي ( معاون سياسي امنيتي استاندار سابق ) ، عباسي ( دبير مجمع نمايندگان استان ) ، آيت الله نورمفيدي ( نماينده ولي فقيه در استان ) ، رحماني فضلي ( وزير كشور ) ، صادقلو ( استاندار گلستان ) بعلاوه افاضات مجري ملي صدا و سيما .
** زمان نا مناسب برنامه ، خستگي ميهمان ، طولاني شدن مراسم و ... زمينه خوابيدن آرام و بي سر وصداي برخي ها را در تاريكي تالار اصلي و ساير مكان ها فراهم آورده بود .
** وقتي كه نماينده ولي فقيه در استان و وزير كشور ، مطالب متعدد و متفاوت خود را در قالب توصيه ها ، تذكرات و در خواست هايي از استاندار جديد بيان كردند و صادقلو در پشت ميكروفون قرار گرفت به اين موضوع با عبارت " من از سنگيني بار مسئوليتي كه ذكر شد وحشت كردم " واكنش نشان داد كه اين خود گواه وظيفه و تكليفي سنگين براي هفتمين استاندار گلستان است .
** حضور چهره هاي مختلف سياسي ، فرهنگي ، اجتماعي از طيف ها و گروه هاي مختلف و خوش و بش هاي آنها قبل و بخصوص بعد از مراسم معارفه از حاشيه هاي جالب مراسم امروز بود .
** تاكيد ويژه استاندار جديد گلستان بر بومي گزيني فرمانداران و مديران شهرستاني .
** صادقلو در جدي بودن خود فارغ از تمايلات و گرايشات شخصي عنوان كرد : " كه ديگر از سن و سال من شعار زنده باد و مرده باد گذشته و من به فكر توشه آخرتم هستم . "
** هاشم مهميني استاندار سابق گلستان با همراهان متعدد و نشريه اش سليم آمده بود . خدا وكيلي ، آمدن صادقلو براي هر كي نان و آب نداشت براي هفته نامه سليم كه هميشه از ارشاد گلايه مي كرد ، نان و آب داشت چرا كه 4 صفحه رنگي وسط صفحه را اگهي رپرتاژ ميليوني گرفته بود .
** آيت الله نورمفيدي كشاورزي گلستان را مختل شده دانست و راه نجات از اين وضعيت را يكپارچه سازي اراضي پيشنهاد داد و گفت كه در اين سالها به پيشنهادهاي وي توجهي نشده است .
** سخنراني رحماني فضلي و صادقلو مويد اين نكته بود كه آنها هيچ ديني به اصلاح طلبان ندارند و نماد جرياني بنام اعتدال هستند اما انتساب برخي چهره ها و هفته نامه ها مانند سليم به اين افراد و در حاليكه نماينده ولي فقيه به صادقلو گفته كه حتي وامدار من هم نيستي و صادقلو هم بارها عنوان كرده وامدار كسي نيستم ، نشان مي دهد كه امثال آنها مانند سريش به اعتدال گرايان چسبيده اند تا به عنوان و مقامي برسند .
** گفته مي شد كه كه قبل از اجراي برنامه برخي افراد به جمشيدي معاون سياسي امنيتي استاندار گفته اند كه براي خواندن متن نامه قناعت با ما هماهنگ باش.
** آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در استان در خلال سخنان خود علاوه بر خطر اختلاف بين شيعه و سني به نوعي جديد از اختلاف اشاره كرد كه آن تفرقه بين اين شهر و آن شهر و اين بخش و آن بخش بود .
** از نكات جالب اين مراسم حضور اعضاي شوراي شهر گرگان بود كه همگي در لابي سالن بالا در يك رديف با هم نشسته بودند كه منظره جالبي را به تصوير كشيد .
** عبدالرضا رحماني فضلي در سخنان خود گفت : " استان گلستان آنقدر ظرفيت دارد كه مي تواند معين دو استان ديگر هم باشد . "
 ** طرح كردن و تاكيد " راه اندازي استانداري مجازي " از طرف دكتر صادقلو و حضور دكتر جلالي ( پدر IT كشور ) كه به عنوان ميهمان ويژه از طرف استاندار جديد به مراسم دعوت شده بود ، احتمال تصدي استانداري مجازي توسط وي را تقويت مي كند .
انتهاي پيام/