شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 23 دي ماه سال جاري/ بزرگترين رويداد روابط عمومي ايران برگزار مي شود
شنبه، 23 شهریور 1392 - 10:02 کد خبر:5166
دهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران با موضوع "روابط عمومي يكپارچه" و با شعار "ارتباط، مشاركت و اميد" در روزهاي 23 و 24 دي ماه 1392 برگزار خواهد شد. دبيرخانه دائمي اين كنفرانس اعلام كرد: اين كنفرانس كه با حضور متخصصان و كارشناسان ارشد روابط عمومي و با مشاركت انجمن جهاني كارگزاران مسلمان روابط عمومي، انجمن هاي روابط عمومي، دانشگاه هاي داخلي و خارجي برگزار مي شود، با رويكردي نو مبتني بر پاسخ به نيازهاي عملياتي و كاربردي شركت كنندگان و مخاطبان كنفرانس با شيوه هايي متفاوت نسبت به نه كنفرانس قبلي شكل خواهد گرفت.


 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران(شارا)- دهمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران با موضوع "روابط عمومي يكپارچه" و با شعار "ارتباط، مشاركت و اميد" در روزهاي 23 و 24 دي ماه 1392 برگزار خواهد شد.
 به گزارش شارا، دبيرخانه دائمي اين كنفرانس اعلام كرد: اين كنفرانس كه با حضور متخصصان و كارشناسان ارشد روابط عمومي و با مشاركت انجمن جهاني كارگزاران مسلمان روابط عمومي، انجمن هاي روابط عمومي، وزارتخانه ها، نهادها و استان هاي مختلف كشور، دانشگاه هاي داخلي و خارجي و نيز با شركت رهبران، انديشمندان، نخبگان، مديران و كارشناسان صاحب نام در حوزه روابط عمومي برگزار مي شود، با رويكردي نو مبتني بر پاسخ به نيازهاي عملياتي و كاربردي شركت كنندگان و مخاطبان كنفرانس با شيوه هايي متفاوت نسبت به نه كنفرانس قبلي شكل خواهد گرفت.
 همچنين در اين كنفرانس علاوه بر برگزاري نشست هاي تخصصي و كارگاه هاي آموزشي، مقالاتي با محورهاي روابط عمومي يكپارچه و مفاهيم، روابط عمومي يكپارچه و سياستگذاري، روابط عمومي يكپارچه و برنامه ريزي ارتباطات يكپارچه، روابط عمومي يكپارچه و تكنولوژي و روابط عمومي يكپارچه، طراحي كمپين و ارزيابي توسط متخصصان و اساتيد روابط عمومي ارايه خواهد شد.
 علاقمندان براي دريافت اطلاعات تكميلي مي توانند با شماره تلفن هاي 88617576 و 88617577 و يا به سايت اينترنتي كنفرانس به آدرس www.ICPR.ir مراجعه نمايند.