شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : برنامه ريزي مانع روزمرگي در روابط‌عمومي است
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 11:19 کد خبر:47749
مديريت ارتباطات و روابط‌عمومي شهرداري آمل گفت؛ برنامه ريزي نقشه راه روابط عمومي است و مانع روزمرگي مي شود.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| مديريت ارتباطات و روابط‌عمومي شهرداري آمل گفت؛ برنامه ريزي نقشه راه روابط عمومي است و مانع روزمرگي مي شود.

به گزارش شارا به نقل از مديريت ارتباطات و روابط عمومي شهرداري آمل، نامدار بابائي در جلسه هماهنگي با پرسنل روابط عمومي شهرداري، مناطق و سازمان هاي وابسته با اشاره به اينكه اين نشست ها به منظور ايجاد تعامل، همفكري و همكاري بيشتر تشكيل مي شود، افزود؛ با مشكلات و كاستي هاي زيادي مواجه هستيم اما با وجود همه اين مشكلات كار در اداره روابط عمومي بايد با علاقه، تعصب و انگيزه مضاعف همراه باشد. اگر چنين نباشد شاهد خروجي هاي ماندگار در اين حرفه نخواهيم بود.

مديريت ارتباطات و روابط عمومي شهرداري آمل گفت: با وجود دنياي جديد در عرصه ديجيتال و شبكه هاي اجتماعي ديگر نمي توان مثل سابق و به صورت سنتي در روابط عمومي كار كرد. براي بالا بردن كيفيت و راندمان كار بايد در كنار برنامه ريزي، آموزش هاي لازم پيش بيني شود. لذا در همين خصوص كلاس هاي آموزشي در زمينه هاي خبرنويسي، عكاسي و فيلم برداري براي همكاران برگزار مي شود.

نامدار بابايي با تاكيد بر خرد جمعي به جاي تصميمات فردي تصريح كرد؛ همكاران در روابط عمومي مركز، سازمان ها و مناطق شهرداري در كنار هم يد واحد و توانمند خواهند بود. بايستي از اين ظرفيت خوب به منظور پيشبرد برنامه هاي مجموعه شهرداري، آموزش شهروندي و فرهنگي سازي بهره برد.

بنابراين گزارش، مديران روابط عمومي سازمانها و مناطق شهرداري در اين جلسه ضمن ارائه گزارش كار كوتاه در يك ماه گذشته و برنامه هاي يك ماه آينده نظرات و پيشنهادات خود را مطرح و در خصوص نحوه برگزاري برنامه هاي مهم در يك ماه آينده تبادل نظر كردند