شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير جديد روابط عمومي ميراث‌فرهنگي كرمان منصوب شد
شنبه، 16 اسفند 1399 - 14:38 کد خبر:46541
ظر به تعهد و تجارب و به موجب اين حكم به سمت « مدير روابط‌عمومي و امور فرهنگي اداره كل ميراث ‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي استان كرمان» منصوب مي‌شويد.



شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| در حكمي از سوي فريدون فعالي مديركل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي استان كرمان، سميه حسين‌آبادي به سمت مدير روابط عمومي و امور فرهنگي اين اداره كل منصوب شد.


به گزارش شارا به نقل از خبرگزاري فارس، در اين حكم آمده است: نظر به تعهد و تجارب و به موجب اين حكم به سمت « مدير روابط‌عمومي و امور فرهنگي اداره كل ميراث ‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي استان كرمان» منصوب مي‌شويد.


در بخش ديگري از اين حكم آورده شده است: تمهيد اقدامات لازم براي گسترش فعاليت‌هاي مرتبط با نشر محصولات فرهنگي، ايجاد ارتباط و تعامل با رسانه‌هاي جمعي اعم از رسانه ملي، مكتوب و مجازي به منظور انعكاس و تشريح فعاليت‌هاي اداره كل، برنامه‌ريزي و اقدام در جهت تنظيم روابط اداره كل و ... از اهم شاخصه‌هايي است كه انتظار مي‌رود؛ با برنامه‌ريزي دقيق و سازماندهي مناسب و بهره‌گيري از توان صاحبنظران و كارشناسان در راستاي اهداف و ماموريت‌هاي اين اداره كل اهتمام لازم به عمل آيد.