شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مراسم توديع و معارفه مسئول روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران برگزار شد
شنبه، 2 اسفند 1399 - 23:07 کد خبر:46417
طي مراسمي «حسين جعفر بگلو » بعنوان مسئول روابط‌عمومي و فرشاد گلشاهي بعنوان مسئول آموزشهاي فرهنگي هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران معارفه شدند.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| طي مراسمي «حسين جعفر بگلو » بعنوان مسئول روابط‌عمومي و فرشاد گلشاهي بعنوان مسئول آموزشهاي فرهنگي هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران معارفه شدند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران، با حضور احد جاوداني مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران، معاونين حوزه هاي ستادي و همكاران واحد آموزش و روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، جلسه معارفه مسئول روابط عمومي و مسئول آموزشهاي فرهنگي هنري در دفتر مديركل برگزار شد.

جاوداني در اين نشست جديت، اخلاق مداري و تعاملات مناسب را از جمله ويژگيهاي روابط عمومي دانست و به نقش و جايگاه حساس و مسئوليت سنگين اين واحد در مجموعه فعاليتهاي اداره كل اشاره نمود .

وي در ادامه تعامل با وزارت متبوع، اصحاب رسانه، خبرنگاران، همكاران اداري و مجموعه ها و ارگانهاي خارج از سازمان را به منظور انعكاس اخبار و فعاليتهاي اين اداره كل، از جمله فعاليتهاي اصلي در حيطه روابط عمومي برشمرد.

جاوداني همچنين به جايگاه حساس و مسئوليت خطير در حوزه آموزش هاي فرهنگي هنري پرداخت و خواستار نظارت و كارشناسي هاي دقيق تر بر نحوه فعاليت مراكز مختلف فرهنگي هنري به منظور پيشگيري از تخلفات احتمالي شد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي در پايان اين مراسم از زحمات و فعاليتهاي «حسين كشاورزيان » در حوزه روابط عمومي و حسين جعفر بگلو در حوزه آموزشهاي فرهنگي و هنري تقدير و تشكر كرد.