شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : رئيس اداره بهزيستي شهرستان اسلامشهر: روابط عمومي نشان دهنده عمق خدمات بهزيستي به جامعه هدف است
چهارشنبه، 24 دی 1399 - 14:19 کد خبر:46056
حميدرضا جعفريان در حضور مسئول روابط‌ عمومي بهزيستي استان و مسئولان اين حوزه در شهرستان هاي مركزي و جنوبي استان، با بيان خيرمقدم، گفت: روابط عمومي نشان دهنده عمق خدمات بهزيستي به جامعه هدف است و تقدير از عوامل اين حوزه از وظايف مديريت در همه سطوح مي باشد.

شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| رئيس اداره بهزيستي شهرستان اسلامشهر خميرمايه حضور در بهزيستي را عشق به خدمت بيان كرد و اظهار داشت: اين عشق در تلألو اطلاع رساني به وقت توسط روابط‌عمومي تبلور مي يابد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بهزيستي استان تهران، حميدرضا جعفريان در حضور مسئول روابط‌ عمومي بهزيستي استان و مسئولان اين حوزه در شهرستان هاي مركزي و جنوبي استان، با بيان خيرمقدم، گفت: روابط عمومي نشان دهنده عمق خدمات بهزيستي به جامعه هدف است و تقدير از عوامل اين حوزه از وظايف مديريت در همه سطوح مي باشد.

وي در ادامه با اشاره به اينكه افتخار دارد عضو خانواده بهزيستي است، اظهار داشت: زكات شغل بنده، خدمت به هم نوعاني است كه حضور من مي تواند گره اي از مشكلات آنها بگشايد كه خوشبختانه روابط عمومي در اسلامشهر به خوبي بيانگر اين نگاه است.

جعفريان در ادامه افزود: همه حوزه هاي اداره اسلامشهر از اين پس، به شكلي هدفمند و فراتر از گذشته با روابط عمومي ارتباطي تنگاتنگ برقرار خواهند كرد كه نتايج اين تفكر جديد را در آينده اي نزديك، مشاهده مي كنيم.