شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نشست مسئولان روابط عمومي بهزيستي شهرستان هاي غرب استان تهران
چهارشنبه، 17 دی 1399 - 11:45 کد خبر:45971
مسئولان روابط عمومي ادارات بهزيستي شهرستان هاي شمال و شرق استان تهران با هدف آشنايي با محورهاي نوين روابط عمومي و انتقال تجربيات در اداره بهزيستي شهرستان دماوند تشكيل جلسه دادند.



 

شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| مسئولان روابط عمومي ادارات بهزيستي شهرستان هاي شمال و شرق استان تهران با هدف آشنايي با محورهاي نوين روابط عمومي و انتقال تجربيات در اداره بهزيستي شهرستان دماوند تشكيل جلسه دادند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بهزيستي استان تهران، مسئول روابط‌عمومي بهزيستي استان تهران در اين نشست، شناسايي، تشكيل و ساماندهي شبكه اي متشكل از افراد رسانه اي و خبرنگاران محلي به عنوان شبكه اطلاع رساني محلي را مورد تأكيد قرار داد و بيان داشت: اين شبكه در تمام شهرستان ها شكل گرفته و بسياري از توفيقات عرصه رسانه اي بهزيستي استان در حال حاضر، مديون و مرهون اين نگاه و از ضروريات فعاليت بهينه در حوزه روابط عمومي است.

محمود ابراهيمي، جمهوري اسلامي را در عرصه هاي علمي موفق خواند و اذعان داشت: ترور دانشمندان هسته اي، نشانه اي مشهود از ناتواني دشمنان انقلاب اسلامي و ملت ايران است كه از برتري علمي مأيوس شده و دوباره پس از دهه شصت رو به ترور و حذف فيزيكي آورده اند و مي پندارند كه شهيد سليماني و شهيد فخري زاده با شهادت تمام مي شوند، گواينكه ايشان با شهادت، تكثير شده و ايران يكچاره سليماني و فخري زاده شده است.

ابراهيمي در ادامه خدمت در بهزيستي را بر پايه فرمايش امام خميني (ره) تكليف توصيف كرد و اظهار داشت: گروه مظلومي، جامعه هدف ما را تشكيل داده اند كه رضايت آنان، مستقيماً رضايت خداوند را در پي دارد و باعث بركت در امور فردي و دنيوي كاركنان اين نهاد شده است.

وي مهمترين وظيفه روابط عمومي در بهزيستي را پمپاژ اميد در ميان جامعه هدف معرفي كرد و تصريح كرد: ايجاد و افزايش اميد از راه هاي مختلفي چون معرفي توانمندي اعضاي خانواده بهزيستي، تشريح وظايف و كار بي منت محقق مي شود كه توقع مي رود همكاران در روابط عمومي شهرستان ها اين روال را بيشتر از پيش به عنوان مشي خود در دستور كار قرار دهند.

اين مسئول در ادامه چند شغله بودن همكاران روابط عمومي در شهرستان ها را مهمترين مشكل اين حوزه برشمرد و گفت: عدم پرداخت مبالغ سختي كار و حق جذب ويژه كه كاركنان ديگر دفاتر از آن بهره مندند، موضوعي است كه در كنار اصلاح احكام كارگزيني پيگير هستم تا اصلاح لازم در مورد آنها صورت پذيرد.

ابراهيمي در تشريح برپايي نشست هاي علمي و خبري به حاضران گفت: يكي از برنامه هاي بنده راه اندازي نشست هاي علمي و خبري بود كه در سطح استان و شهرستان ها در چندين نوبت برگزار كرديم و روال آن، بهره مندي از نظريات كاربردي كارشناسان در كنار مسئولان بود كه تدبيري نو و در حال كامل شدن است و ادامه نيز خواهد يافت.

گفتني است، در ادامه اين نشست كارشناسان ستادي استان و مسئولان روابط عمومي در شهرستان هاي دماوند، فيروزكوه، پرديس و شميرانات راه هاي مختلف تبادل انديشه هاي حوزه روابط عمومي را باهم مرور كرده و گزارش فعاليت ها را نيز با هم به اشتراك گذاشتند.

 

رئيس اداره بهزيستي شهرستان شهريار:
صداي ادارات از طريق روابط عمومي فرياد مي شود


شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| رئيس اداره بهزيستي شهرستان شهريار  قلب تپنده و موتور محركه ادارات توصيف كرد و اظهار داشت: فعالان در حوزه روابط عمومي اكثراً افرادي كم توقع و بدون چشم داشت هستند كه با تعامل بالاي خود در سطح منطقه و فراتر از آن، گره هاي دستگاه هاي اجرايي را باز مي كنند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بهزيستي استان تهران، مهناز نصرتي كه در جمع محمود ابراهيمي مسئول روابط‌عمومي استان، كارشناسان ستادي روابط عمومي و مسئولان روابط عمومي شهرستان هاي غرب استان سخن مي گفت، ارتباط و تعامل را نخستين حرف دنياي امروز خواند و تصريح كرد: عامل بيان و اجراي ارتباط، مديران روابط عمومي هستند كه بايد با درك شرايط كاري اين افراد، زمينه هاي توفيق را در آن ها افزايش داد.

وي افزود: در بهزيستي، وجود مسئول مقتدر روابط عمومي باعث افزايش جلب و جذب مشاركت هاي مردمي و در نهايت رفاه جامعه هدف مي شود كه خوشبختانه در شهرستان شهريار، شرايط چنين است.

 

رئيس اداره بهزيستي شهرستان:
روابط عمومي پويا افكار را باز مي مي كند


شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| نشست هماهنگي مسئولان روابط‌عمومي شهرستان هاي شمالي و شرقي استان تهران در ستاد بهزيستي شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بهزيستي استان تهران، در اين كه با حضور محمود ابراهيمي مسئول روابط عمومي بهزيستي استان و كارشناسان اين حوزه برگزار شد، فاطمه حاجي خانزادي رئيس اداره بهزيستي شهرستان دماوند با خوشامدگويي به حاضران، بيان داشت: از ويژگي هاي روابط عمومي، واداشتن افراد و به ويژه مسئولان به تفكر و يافتن راه حل براي رسيدن به قلل برتري است.

وي در ادامه افزود: روابط عمومي پويا افراد را به تحول فرا مي خواند و افكار را باز مي كند.

خانزادي اظهارداشت: در دوره جديد مديريت روابط عمومي در استان تهران، شاهد بارگذاري بيشتر اخبار شهرستان ها و اشتراك تجربيات هستيم كه باعث بازدهي و كاركرد بيشتر شهرستان ها شده است.

رئيس اداره بهزيستي شهرستان دماوند دورهم جمع شدن مسئولان روابط عمومي شهرستان هاي شمال شرقي استان را نقطه عطفي در مسائل مربوط به اين حوزه توصيف كرد و گفت: جلسه حاضر نقطه عطفي كم نظير و در مناسبات منطقه، تأثير گذار است كه بايد ادامه داشته و تداوم يابد.

در پايان اين نشست با اهداي لوح از خدمات مسئولان روابط عمومي تقدير به عمل آمد.