شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : كتاب سير تا احمق منتشر شد
سه شنبه، 20 آبان 1399 - 17:57 کد خبر:45326
مهدي جمشيدي نويسنده كتاب سير تا احمق از انتشار اولين اثر خود توسط انتشارات فارابي خبر داد و افزود؛ سير تا احمق يك نهج الحماقه و دايرة المعارف حماقت شناسي است كه براي اولين بار در حوزه نشر توسط نويسنده ايراني به موضوع شناخت موجود احمق و فعل حماقت پرداخته است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مهدي جمشيدي نويسنده كتاب سير تا احمق از انتشار اولين اثر خود توسط انتشارات فارابي خبر داد و افزود؛ سير تا احمق يك نهج الحماقه و دايرة المعارف حماقت شناسي است كه براي اولين بار در حوزه نشر توسط نويسنده ايراني به موضوع شناخت موجود احمق و فعل حماقت پرداخته است.


به گزارش شارا، جمشيدي در خصوص ويژگيهاي كتاب سير تا احمق گفت؛ شناخت احمق، نجات احمق و نسخه نجات در اين اثر تاليف شده است كه با مطالعه آن ميتوان با حماقت كردن خداحافظي كرد.


وي همچنين به شاخصه اين كتاب اشاره كرد و افزود؛ 270 تكه با بار معنايي قابل درك در كتاب توسط اينجانب مكتوب شده است كه مشابه آنها در منابع ديگري در دسترس نيست.


نويسنده كتاب سير تا احمق اشاره اي هم به چاپ كتاب كرد و گفت؛ در ابتدا قرار بود كتاب در حدود 400 صفحه منتشر شود كه پس از تصميم شخصي اينجانب، مقرر شد در دوجلد مجزا منتشر شود كه هيچ گونه وابستگي و پيوستگي معنايي با هم نداشته كه هم اكنون جلد نخست آن منتشر و در اختيار علاقه مندان به كتاب قرار گرفته است.


بنا بر اين گزارش؛ كتاب سير تا احمق به تازگي در 181 صفحه به نويسندگي مهدي جمشيدي، صفحه آرايي زينب سليماني و طراحي جلد مينا كوزري توسط انتشارات فارابي منتشر شده و با قيمت 40 هزارتومان وارد بازار كتاب شده است.