شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : شهادت كارشناس مسئول روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تبريز
شنبه، 3 آبان 1399 - 21:21 کد خبر:45080
علي همراهي، كارشناس مسئول روابط‌عمومي دانشگاه علوم پزشكي تبريز، بر اثر ابتلا به كرونا جان‌باخت.

شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| علي همراهي، كارشناس مسئول روابط‌عمومي دانشگاه علوم پزشكي تبريز، بر اثر ابتلا به كرونا جان‌باخت.


پيام تسليت دكتر صومي رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز در پي سفر ابدي علي همراهي، كارشناس مسئول روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تبريز


نفرين بر كوروناي بيرحمي كه ارزوهاي فراواني را برباد مي دهد.

"تلفن بي جواب براي هميشه"
ساعت ۷ وبيست وچهار دقيقه صبح چهارشنبه سي مهر وارد دفتر شدم، با همكاران خوش وبشي كردم وسرحال به اطاق خودم رفتم، چند دقيقه اي نگذشته بود كه وضع دفتر متحول شد خبردادند دوستمان اقاي همراهي كوچ كرده؛


با قاطعيت رد كردم چون من تا سه روز قبل كه به اي سي يو رفت با وي در ارتباط بودم


يك هفته قبل به من پيام داد كه نگران حال عمويش است و خودش در قرنطينه خانگي است.


پنجشنبه حدود هشت شب شنيدم در بخش بستري است به ديدنش رفتم مضطرب بود، وتنگي نفس داشت درخواست كرد با خانمش در يك اطاق باشند من به اطاقي كه خانمش بستري بود سرزدم، ايشان وضع بهتري داشت به هردو اميد دادم وبا پرستار بخش صحبت كردم اما به خاطر تجربيات بد قبلي و ترس از تاثير بدحال شدن يكي در ديگري موافق كنار هم بودنشان نبودم.


شنبه برايم پيام داد كه خانم مرخص شد ولي خودم بد حال شده ام وبحث انتقال به اي سي يو مطرح شد؛ باز اميددادم وبا تشكر پايان يافت.


به همين علت صبح چهارشنبه باور چنين مسئله اي برايم سنگين بود بلافاصله به شماره وي زنگ زدم زنگ خورد ولي بي جواب ماند، تنم لرزيد به مدير مركز زنگ زدم گفت ديشب پر كشيد با عمق وجودم در هجرت اين همكار مودب ووظيفه شناس سوختم خدايش رحمت كند و به همه دوستدارانش صبر دهد.


نفرين بر كوروناي بيرحمي كه ارزوهاي فراواني را برباد مي دهد.


دكترمحمدحسين صومى - رئيس دانشگاه علوم پزشكى


پيام تسليت مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت در پي شهادت يكي از مدافعان انديشه، آگاهي و سلامت

مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت در پيامي، شهادت يكي ديگر از اعضاي جامعه بهداشت و درمان كشور، زنده ياد علي همراهي، كارشناس مسئول روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه علوم پزشكي تبريز از مدافعان انديشه، آگاهي و سلامت در اثر ابتلا به كرونا را تسليت گفت.


به گزارش شارا، متن اين پيام به شرح زير است:

"پرواز را به خاطر بسپاريم ".

انا لله و انا اليه راجعون

ويروس منحوس و مرموز كرونا هر دم از اين باغ گلي مي چيند و در هنگامه خزان طبيعت بوستان خدمت و انديشه و آگاهي را نيز به ويراني و اندوه مي كشاند.


بار ديگر و در عين ناباوري دست اجل سرو بلند قامت ديگري از خيل مدافعان انديشه، آگاهي و سلامت را از ما گرفت و شهيد علي همراهي عزيز، كارشناس مسئول گرانقدر روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه علوم پزشكي تبريز را كه تا آخرين نفس هاي خود در سنگر مبارزه با اين بلاي خانمان سوز و در دفاع از سلامت هم ميهنانمان جانانه به تلاش و مبارزه مشغول بود، از ما گرفت و آسماني كرد.


مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اين اندوه بزرگ را خدمت جامعه بهداشت و درمان كشور به ويژه خانواده محترم و همكاران پرتلاشمان در دانشگاه علوم پزشكي استان آذربايجان شرقي تسليت عرض مي نمايد و از رب جليل براي آن شهيد بزرگوار بهشت برين و همنشيني با صلحا و ابرار را تمنا دارد.


براي ايشان علو درجات و براي بازماندگان سلامتي و صبوري تمنا داريم.

مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي