شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مدير كل روابط عمومي دانشگاه تهران منصوب شد
چهارشنبه، 23 مهر 1399 - 21:28 کد خبر:44956
با حكم رئيس دانشگاه تهران، دكتر عباس قنبري باغستان، استاديار دانشكده علوم اجتماعي به سمت مدير كل روابط‌عمومي دانشگاه منصوب شد.



شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| با حكم رئيس دانشگاه تهران، دكتر عباس قنبري باغستان، استاديار دانشكده علوم اجتماعي به سمت مدير كل روابط‌عمومي دانشگاه منصوب شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي دانشگاه تهران، در حكم دكتر محمود نيلي احمدآبادي، رئيس دانشگاه تهران، خطاب به دكتر عباس قنبري باغستان آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين حكم به مدت سه سال به عنوان مديركل روابط عمومي دانشگاه تهران منصوب مي‌شويد.‌‌‌‌‌‌‌


اميد است با توكل به پروردگار متعال و همياري دانشگاهيان فرهيخته، مؤمن و متعهد در انجام وظايف و مسئوليت‌هاي خطير محوله موفق و مؤيد باشيد. نظر به اهميت و جايگاه علمي و اجتماعي دانشگاه تهران در دو سطح ملي و بين‌المللي، انتظار دارد با همكاري همه واحدهاي دانشگاه از جمله حوزه‌هاي آموزشي، پژوهشي و فناوري، دانشجويي و فرهنگي در جهت معرفي دستاوردهاي علمي دانشگاه به شيوه‌هاي مختلف و با استفاده از همه ظرفيت‌هاي رسانه‌اي درون و برون دانشگاهي گام‌هاي مؤثر و مستمر برداريد.

 

در ضمن لازم است با رصد افكار عمومي، واحدهاي مختلف دانشگاه را در تأمين نيازهاي جامعه با توجه به اهتمام دانشگاه در اجراي مسئوليت‌هاي اجتماعي خود ياري رسانيد.

نخستين گام ايجاد روابط عمومي در دانشگاه تهران با ايجاد «دايره روابط مطبوعاتي و امور تبليغاتي» در سال ۱۳۲۵ برداشته شد و در سال ۱۳۸۹، ادارات كل حوزه رياست و روابط عمومي با هم ادغام شد. با توجه به تغيير ساختار دانشگاه، اداره كل روابط عمومي با مسئوليت دكتر عباس قنبري باغستان و اداره كل حوزه رياست با تصدي دكتر جمال موسوي به كار ادامه خواهد داد.