شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : اولين جلسه شوراي اطلاع رساني شهر تهران برگزار شد
چهارشنبه، 16 مهر 1399 - 23:44 کد خبر:44859
اولين جلسه شوراي اطلاع رساني شهرستان تهران به رياست حسين سروري معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري تهران، با دبيري علي اكبر شيركوند رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبير شوراي اطلاع رساني شهر تهران ، ايمان قرباني مسئل روابط‌عمومي فرمانداري تهران و عضو شوراي اطلاع رساني و با حضور اعضاي شوراي اطلاع رساني شهرستان تهران روز سه شنبه پانزدهم مهرماه در سالن اجتماعات فرماداري تهران برگزارشد.


 

شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| اولين جلسه شوراي اطلاع رساني شهرستان تهران به رياست حسين سروري معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري تهران، با دبيري علي اكبر شيركوند رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبير شوراي اطلاع رساني شهر تهران ، ايمان قرباني مسئل روابط‌عمومي فرمانداري تهران و عضو شوراي اطلاع رساني و با حضور اعضاي شوراي اطلاع رساني شهرستان تهران روز سه شنبه پانزدهم مهرماه در سالن اجتماعات فرماداري تهران برگزارشد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي فرمانداري تهران: جلسه اي با توجه به دستور العمل تشكيل ، فعاليت و ساختار شوراي اطلاع رساني شهرستان تهران در اجراي سايت هاي كلان دولت جمهوري اسلامي ايران به منظور اطلاع رساني شفاف و به موقع به افكار عمومي در مورد طرح ها، برنامه ها و فعاليت هاي عمراني، اقتصادي، ساماندهي وضعيت سياسي، اجتماعي امنيتي، فرهنگي شهرستان و ارتقاء روند پاسخگوي دستگاها ،در فرمانداري تهران برگزار شد.


در اين جلسه معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري تهران بر اهميت اطلاع‌رساني تاكيد كرد و اظهار داشت: با توجه به شرايط حاكم در جامعه و تحريم هاي ظالمانه كه به جامعه تحميل شده اما با وجود همه اين مشكلات در كشور شاهد دست آوردهاي سازنده قواي سه گانه در حوزه هاي عمراني، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي و ساير فعاليت هاي متعددي هستيم كه اين تحولات و اين اقدامات مثبت و سازنده همانطور كه شايسته نظام و كشورماست به صورت موثر اطلاع رساني و شفافسازي مناسبي براي مردم صورت نمي پذيرد و اين باعث مي شود كه شكاف بين ملت و دولت افزايش پيدا كند و يا با وجود تحريم هاي ظالمانه اين دستاوردها در جامعه براي مردم پوشيده مي ماند.

 

سروري گفت اين نوع اطلاع رساني اگر فعال شود و از ظرفيت همه دستگاها و نهاد هاي فرهنگي (دولتي و غير دولتي ) در جهت اطلاع رساني دقيق و به موقع از فعاليت ها و تلاشها صورت گرفته در اين ايام انجام شود بخش اعظمي از نگراني كه مردم دارند و فاصله اي كه ايجاد شده كاهش پيدا مي كند .

 

در ادامه شيركوند دبير شوراي اطلاع رساني شهرستان تهران اقدامات و برنامه هاي آتي شوراي اطلاع رساني به سمع و نظر حاضرين رساند. در پايان اين جلسه مقرر شد جلسات شوراي اطلاع رساني با حضور همه اعضاي ستاد بصورت مستمر برگزار و دبير خانه شوراي اطلاع رساني نيز فعال گردد.