شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : معاون توسعه مديريت و منابع سازمان تعزيرات: روابط عمومي پنجره ورودي به سازمان است
چهارشنبه، 2 مهر 1399 - 18:55 کد خبر:44658
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان تعزيرات حكومتي در آئين تكريم و معارفه مديركل روابط‌عمومي و تشريفات و سخنگوي اين سازمان گفت: رئيس سازمان عليرغم ميل باطني با رفتن رايگاني موافقت كرد.

شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| معاون توسعه مديريت و منابع سازمان تعزيرات حكومتي در آئين تكريم و معارفه مديركل روابط‌عمومي و تشريفات و سخنگوي اين سازمان گفت: رئيس سازمان عليرغم ميل باطني با رفتن رايگاني موافقت كرد.

به گزارش شارا به نقل از اداره كل روابط عمومي و تشريفات سازمان تعزيرات حكومتي، سهراب عزيزاللهي معاون توسعه مديريت و منابع سازمان تعزيرات در آئين تكريم و معارفه مديركل روابط عمومي و تشريفات و سخنگوي اين سازمان ضمن تبريك هفته دفاع مقدس، گفت: در اين شرايطي كه بر كشور حاكم است، جامعه توقعاتي دارد و بخش عمده اي از اين فشارها به روابط عمومي و حوزه سخنگو وارد مي شود و اين حوزه بايد تمامي زحمات را منعكس كند و تعامل سازنده با رسانه ها داشته باشد.


وي افزود: امروز مديريت رسانه كار ساده اي نيست و بايد بتوانيم تعامل و مراوده داشته باشيم تا بتوانيم آنچه واقعيت است و خدمات سازمان است، منعكس كنيم و اين يك كار هنرمندانه است و هر كسي ممكن است از عهده آن برنياد.


عزيزاللهي اظهار داشت: رايگاني از همكاران خدوم، مومن، متعهد و متخصص در سازمان و در حوزه روابط عمومي و رسانه است و پيش از آمدن به سازمان از ديدن مصاحبه هاي ايشان و پاسخگوئي ايشان لذت مي بردم و انصافا با دلسوزي و تعهد كار كردند و سازمان مايل به رفتن ايشان نبود و اكنون نيز عليرغم ميل باطني دكتر انصاري رضايت دادند كه آقاي رايگاني مدتي از سازمان دور باشند و حتما در حوزه كاري جديدشان نيز موفق خواهند بود.


معاون توسعه مديريت و منابع سازمان تعزيرات در ادامه ضمن تشكر از سرابيان براي قبول مسئوليت خطير سخنگويي با حفظ سمت، اظهار داشت: همين كه معاون حقوقي سازمان با پيشينه اي كه داشته به عنوان سخنگو انتخاب شده، نشان دهنده كار سنگين و مهم سخنگو است و ان شاء لله به خوبي مواضع سازمان را منعكس و تلاش همكاران و سازمان را با زبان گويا مثل آقاي رايگاني براي مردم بيان مي كند.


وي تصريح كرد: همكاراني كه در بدنه سازمان با آقاي رايگاني همكاري داشتند، قطعاً با آقاي سرابيان نيز همكاري مي كنند تا ايشان با اطلاعات درست و كامل با رسانه ارتباط برقرار كنند چراكه ايشان سخنگوي همه ما خواهند بود.


عزيزاللهي گفت: آقاي عسكري مسلط و موفق است و مي داند كه روابط عمومي پنجره ورودي به سازمان است و از ايشان نيز تشكر مي كنم كه اين مسئوليت را پذيرفتند و برايشان آرزوي توفيق دارم.


در ادامه محمد حسن سرابيان معاون حقوقي و امور مجلس سازمان تعزيرات گفت: ورود آقاي رايگاني به سازمان همزمان با مديركلي بنده در اداره كل نظارت و هماهنگي گشت ها بود و من متوجه توانمندي ايشان شدم و مسئوليت اداره 135 را به وي محول كردم و زماني كه به اداره كل بازرسي آمدم نيز رييس اداره بازرسي شد تا اينكه در پي سوال رياست محترم سازمان از بنده در مورد پيشنهاد فردي به عنوان مديركل روابط عمومي، ايشان را پيشنهاد كردم و خدا را شكر به خوبي از عهده اين مسئوليت بر آمد.


وي افزود: ايشان فردي جهادي و انقلابي است و اين ويژگي را از پدرشان كه جانباز است، دارد و در مسئوليت سخنگويي به خوبي انجام وظيفه كرد كه تشكر مي كنم.


سرابيان خاطر نشان كرد: رياست محترم سازمان به من لطف و اعتماد داشتند و دستور دادند به عنوان سخنگو در خدمت مردم باشم و من سرباز نظام هستم و هر جايي رييس سازمان دستور بدهند در خدمت مردم عزيز كشورمان هستم.


معاون حقوقي و امور مجلس تصريح كرد: آقاي عسكري در زمان كسالت آقاي رايگاني به خوبي عهده دار مسئوليت بود و برايشان در مسئوليت جديد از خداوند آرزوي موفقيت دارم.


محسن عسكري سرپرست اداره كل روابط عمومي و تشريفات سازمان تعزيرات حكومتي در اين جلسه گفت: خوشحالم در خدمت مجموعه سازمان تعزيرات هستم و من سال هاي جواني ام را در اين سازمان گذراندم. وي در مورد رايگاني افزود: علاوه بر دوستي با آقاي رايگاني، ايشان حق استادي بر من دارد و به نظرم سازمان سال هاي درخشاني را در زمان مديريت ايشان در حوزه روابط عمومي و سخنگويي تجربه كرد.


عسكري گفت: از اعتماد رياست محترم سازمان كه در اين شرايط و موقعيت اين وظيفه خطير را به من سپردند، تشكر مي كنم و ضمن آرزوي توفيق براي آقاي رايگاني، انتصاب شايسته آقاي سرابيان كه پيش از اين نيز در اين حيطه به خوبي خدمت كردند، را به ايشان تبريك مي گويم.


سيد ياسر رايگاني مديركل سابق روابط عمومي و تشريفات و سخنگوي سابق سازمان تعزيرات گفت: من از فروردين ماه از آقاي دكتر انصاري عاجزانه درخواست كردم كه به خاطر شرايط جسماني ام بنده را از مسئوليت سنگين روابط عمومي و سخنگويي عفو كنند اما ميسر نمي شد و نهايتا مجبور شدم مدتي در سازمان نباشم.


وي افزود: در تمام شرايط بيماري سعي كردم وظايفم را به خوبي انجام دهم و تلاشم اين بود كه توقعات مردم را از سخنگوي سازمان محقق كنيم و با توجه به زحمات همكاران ستادي و استاني به رسامه ها پاسخگو باشم. و همه اينها جز با همكاري دلسوزانه همكاران من در روابط عمومي و حمايت هاي دلسوزانه آقاي دكتر انصاري ميسر نبود.


سخنگوي سابق اين سازمان گفت: آقاي سرابيان كه كسوت استادي به گردن من دارند و ان شاء لله اتفاقات خوبي در حوزه سخنگويي مي افتد و با توجه به شأن شخصي خودشان و جايگاه حقوقي به عنوان معاون موفق تر خواهند بود.


رايگاني اظهار داشت: دوست و برادر عزيزم آقاي عسكري در تمام اين مدت به عنوان معاون، نبودن ها و بيماري هاي من را به خوبي پوشش داد و الحمدلله كه آقاي دكتر پذيرفتند، اين مسئوليت را به ايشان بسپارند و اميدوارم كه موفق باشند.


در پايان با اهداي لوح از زحمات رايگاني تقدير شد و حكم انتصاب سرابيان به عنوان سخنگو با حفظ سمت و عسكري سرپرست اداره كل روابط عمومي از سوي معاون توسعه مديريت اين سازمان ابلاغ و اعطا شد.