شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : گزارش برگزاري جلسه اضطراري روابط عمومي هاي استان زنجان
سه شنبه، 10 تیر 1399 - 10:31 کد خبر:43598
ظهر روز دوشنبه جلسه اضطراري روابط‌عمومي دستگاههاي اجرايي استان زنجان با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار در محل استانداري زنجان تشكيل شد.


 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| ظهر روز دوشنبه جلسه اضطراري روابط‌عمومي دستگاههاي اجرايي استان زنجان با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار در محل استانداري زنجان تشكيل شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي شركت آب منطقه اي زنجان، در ابتدا الهي سرشت مدير كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري با تاكيد بر شيوع گسترده ويروس كرونا، به بيان ديدگاههاي خود در پيشگيري از بيماري كوويد ۱۹ پرداخت و اظهار داشت: بهتر است استفاده از ماسك در اماكن عمومي اعم از ادارات، ميادين شهر، بازار سنتي و مراكز خريد الزامي گردد .
 
 وي به استقرار مجدد استوديو سلامت در شبكه اشراق تاكيد نمود و گفت در صورت راه اندازي مجدد اين برنامه، فرهنگ سازي و اطلاع رساني نسبت به شيوع ويروس كرونا بيشتر مي گردد.
 
 الهي سرشت نقش كليه دستگاههاي اجرايي استان را در پيشگيري از شروع اين ويروس بسيار مهم و ارزنده تلقي نمود و رسالت روابط عمومي ها را در آگاهي بخشي به پرسنل و جامعه مخاطب خود با استفاده از ابزارهاي اطلاع رساني، مهم و تاثير گذار عنوان نمود.
 
 در ادامه دكتر مرادي به مرحله سوم كرونا اشاره نمود و گفت: دو مرحله قبلي را اعم از غربال گري و تست كرونا كه استان پايلوت بوديم و نيز تبديل هتل ها به نقاهت گاه، پشت سر گذاشتيم.
 
 معاون سياسي و امنيتي استاندار تاكيد نمود: در اين مرحله جهت حفظ سلامت هم استاني ها از مخاطره بيماري ، كاهش استرس و افزايش آرامش و امنيت درجامعه بدون آسيب به سبد اقتصادي خانوارها،يك مسئوليت مهم اجتماعي بعهده داريم.
 
 وي روابط عمومي ها را بازوهاي توانمند در انتشار اطلاعات ، رويكردها، پيامها و راهكارهاي پيشگيري از ابتلاء به بيماري كوويد۱۹ قلمداد نمود.
 
 اين مقام مسئول به كليه مديران روابط عمومي دستگاههاي اجرايي خاطر نشان كرد: آموزش همگاني، آگاهي بخشي، ايجاد حساسيت در مردم از وظايف روابط عمومي هاست تا با پيامهاي سمعي و بصري موجز و موثر ، اذهان عمومي را نسبت به رعايت پروتكل هاي بهداشتي و پيشگيري از شيوع ويروس كرونا اقناع نمايند.