شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| فرماندار شميرانات تاكيد كرد: روابطعمومي سازمانها و ادارات بايستي با پاسخگويي شفاف و صريح در قبال مردم كه وظيفه اصلي اين واحد تلقي ميشود، منجر به افزايش اعتماد عمومي مردم به حاكميت است.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي فرمانداري شميرانات، سيد مهدي ساداتي روز چهارشنبه در نخستين نشست شوراي هماهنگي روابط عموميهاي شهرستان بيان داشت: روابط عمومي مغز متفكر، گوش شنوا، چشم بينا، زبان گويا، دست اجرا، قلب پويا و موتور حركت و شخصيت يك سازمان است.
وي تصريح كرد: خبرنگاران نيز مشاوري امين براي مسئولان شهرستان هستند و قطعاً از ظرفيت آنها براي اطلاع رساني دقيق، شفاف و به موقع استفاده خواهيم كرد.
اين مقام مسئول افزود: روابط عمومي موفق، توجيهگر و تبيين گر نيست، بلكه تحليلگري است؛ پاسخگويي به شبهات و ابهامات نهادهاي اداري، روشنگري و تبيين سياستهاي اداري و ايجاد فضاي همدلي كه نياز جامعه امروز جامعه بر عهده روابط عموميها است.
فرماندار شميرانات ضمن بيان اينكه شهرداري منطقه يك ميشاني عمران و آباداني پايتخت است، خاطرنشان كرد: نگاه جهادي شهرداري منطقه يك در ايام كرونا ميتواند الگوي موفقي براي كشور باشد.
روابط عموميها، بر اطلاعات سازمان متبوع مسلط باشند
شهردار منطقه يك شهرداري تهران اظهار داشت: مديران روابط عمومي بايد بر اطلاعات، اقدامات، دستاوردها و عملكرد تمام واحدهاي سازمان و اداره متبوع خود مسلط باشند تا بتوانند در وظيفه خود كه انعكاس و پاسخگويي شفافاست موفق عمل كنند.
سيد حميد موسوي افزود: اعتقاد ما اين است شفافيت سازمان بايدد مانند اتاق شيشهاي باشد؛ ما هيچ موضوع مخفيانهاي از مردم نداشته و نخواهيم داشت.
وي تاكيد كرد: تخصص، تعهد، تفكر و صداقت از صفات ضروري فعالان روابط عمومي است؛ همچنين بايد افرادي در اين واحد خدمت كنند كه با انگيره و جهادي پاي كار باشند.