شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : چهره نام‌آشناي روابط عمومي صنعت نفت به ديار باقي شتافت
یکشنبه، 11 خرداد 1399 - 19:18 کد خبر:43282
رضا طاهري، چهره نام‌آشنا و خوشنام روابط‌عمومي صنعت نفت جنوب كه سال‌ها در روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب مشغول به فعاليت بود، امروز (يكشنبه، ۱۱ خردادماه) درگذشت.



 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-||رضا طاهري، چهره نام‌آشنا و خوشنام روابط‌عمومي صنعت نفت جنوب كه سال‌ها در روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب مشغول به فعاليت بود، امروز (يكشنبه، ۱۱ خردادماه) بر اثر ويروس كرونا به ديار باقي شتافت.

به گزارش شارا، رضا طاهري، رئيس سابق روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب و مشاور مديرعامل مناطق نفت خيز به ديار باقي شتافت.

بيش از ۳۰ سال تجربه كاري در وزارت نفت كه حدود ۲۰ سال آن به فعاليت در عرصه روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب گذشت، رضا طاهري را به يكي از چهره‌هاي شاخص و فعال روابط عمومي صنعت نفت بدل كرده بود.

 

آخرين سمت او، مشاور مديرعامل در حوزه مسئوليت‎هاي اجتماعي اين شركت بود.

 

طي هفته هاي گذشته نيز پدر و مادر وي به همين دليل به رحمت ايزدي پيوستند..

دبيرخانه كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران و شارا، درگذشت يار ديرين خود را كه به اخلاق‌مداري و مسئوليت‌پذيري‌ شهره بود، به خانواده محترم وي و همچنين خانواده بزرگ صنعت نفت جنوب تسليت مي‌گويد.


 

 برخي اقدامات و فعاليت هاي انجام شده:

سمت هاي پيشين


• رييس روابط اداري و اجتماعي روابط عمومي مناطق نفت خيز جنوب
• رييس روابط عمومي شركت خدمات ترابري و پشتيباني نفت
• مسئول هماهنگي و تشريفات دفتر مدير عامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب
• مسئول هماهنگي و تشريفات امور مسافرت مناطق نفت خيز جنوب
• رئيس كميته مطالعات و انتشارات شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب
• دبير شوراي فرهنگي و تبليغات اسلامي مناطق نفت خيز جنوب
• عضو افتخاري و فعال پايگاه مقاومت بسيج شهيد تندگويان وزارت نفت جنوب

افتخارات


1) كسب نشان برتر و تنديس طلايي سومين همايش مسئوليت اجتماعي وزارت نفت (تير 1396)
2) كسب نشان برتر سيزدهمين جشنواره انتشارت روابط عمومي ايران (تير 1396)
3) كسب نشان برتر چهاردهمين جشنواره روابط عمومي هاي برتر ايران (دي 1395)
4) كسب نشان برتر سومين جشنواره روابط عمومي هاي استان خوزستان(ارديبهشت 1395)
5) كسب مدال روابط عمومي ايران (آذر 1396)


كتاب و نشريات


• مشاركت در چاپ و انتشار كتاب "مناطق نفت خيز جنوب به روايت تصوير"
• مشاركت در چاپ و انتشار كتب جامع تاريخ يكصد ساله نفت
• مشاركت در چاپ و انتشار كتب جامع مناطق نفت خيز جنوب و دفاع مقدس
• مدير مسئول ويژه نامه و نشريه طلاي سياه
• مدير مسئول ويژه نامه و نشريه نفت خيز
 

 

پيام تسليت موسسه كارگزار روابط عمومي
 

 حاج رضا طاهري با قاطعيت و جديت، روابط عمومي يكي از بزرگترين شركت هاي نفتي را در دوره هاي پر تلاطم هدايت كرد. او با خرد، دورانديشي، صداقت و تعهد در تعميق و ارتقاي اهميت جايگاه روابط عمومي در صنعت نفت سهم بسزايي داشت.
 
  روحش شاد و قرين رحمت الهي

 

 

پيام تسليت مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب درپي درگذشت آقاي حاج رضا طاهري ‏


درگذشت اندوهبار آقاي حاج رضا طاهري، مرد خستگي ناپذير و مهربان مناطق نفتخيز جنوب، موجب تأسف و تأثر ‏فراوان گرديد.‏

به گزارش شارا، بي شك تلاش‌ها و اقدامات مرحوم حاج رضا طاهري در زمينه اعتلا و توسعه روابط عمومي، ارتباط دوسويه و صميمانه ‏با اهالي رسانه، حضور مؤثر در عرصه‌هاي گوناگون فرهنگي و اجتماعي و به‌ويژه تلاش مجدانه ايشان براي تعالي سازمان در حوزه مسئوليت اجتماعي، نشان از تعهد بالا و نيت خالصانه وي ‏براي خدمت بوده است.‏

اينجانب با گرامي‌داشت ياد و خاطر ايشان، صميمانه فقدان اين انسان بزرگ را به خانواده بزرگ ‏صنعت نفت تسليت عرض نموده و از ‏درگاه خداوند رحمان براي آن مرحوم رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان معزز سلامتي، طول عمر باعزت، ‏صبر و شكيبايي مسئلت مي نمايم.‏

احمدمحمدي
مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب


 

پيام تسليت رئيس روابط عمومي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب درپي درگذشت آقاي حاج رضا طاهري ‏


بازگشت همه به سوي اوست

بگذار تا بگريم، چون ابر در بهاران
كز سنگ ناله خيزد، روز وداع ياران

درگذشت ناگهاني مرحوم حاج رضا طاهري، مشاور محترم مديرعامل و رئيس محترم پيشين روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و از پيشكسوتان عرصه روابط عمومي صنعت نفت، مايه‌ي تاسف و تالم فراوان گرديد. با صد افسوس، روزهاي دشواري كه بر خانواده‌ي ارجمند ايشان گذشته بود، با وارد آمدن اين ضايعه‌ي جبران‌ناپذير، صعوبتي دوچندان يافت.

اينجانب براي آن فقيد سعيد، آمرزش و آرامش ابدي و براي خانواده‌ي معزز و داغدار ايشان، از بارگاه الهي صبر و تسكين مسالت دارم.

شهرام وردك
رئيس روابط عمومي شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب
 

مديرعامل شركت ملي نفت ايران در پيامي، درگذشت رضا طاهري، رئيس پيشين روابط‌عمومي شركت ملي مناطق نفت‎خيز جنوب را تسليت گفت.
 
 به گزارش شانا، مسعود كرباسيان در اين پيام نوشته است:
 
 إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
 
 با دريغ و تأسف خبر درگذشت ايثارگر دفاع مقدس، حاج رضا طاهري پيشكسوت عرصه روابط عمومي صنعت نفت موجب اندوه اينجانب، كاركنان و مديران شركت ملي نفت ايران شد. شادروان طاهري در هفته‌هاي اخير مصيبت درگذشت والدين مكرم خود را با تألم و تأثري جانكاه همراه با عزت و شكيبايي سپري كرد و به روح ملكوتي برادر شهيدش پيوست.
 
 اينجانب ضمن عرض تسليت به همسر داغدار و وابستگان مصيبت‌ديده، براي ايشان غفران ابدي و براي خانواده آن مرحوم و همه همكاران وي در صنعت پرافتخار نفت به‌ويژه در شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب صبر و سلامتي از خداوند سبحان مسئلت دارم.
 
 
 پيام تسليت مسعود كرباسيان، مديرعامل شركت ملي نفت ايران
 
 إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
 
 با دريغ و تأسف خبر درگذشت ايثارگر دفاع مقدس، حاج رضا طاهري پيشكسوت عرصه روابط عمومي صنعت نفت موجب اندوه اينجانب، كاركنان و مديران شركت ملي نفت ايران شد. شادروان طاهري در هفته‌هاي اخير مصيبت درگذشت والدين مكرم خود را با تألم و تأثري جانكاه همراه با عزت و شكيبايي سپري كرد و به روح ملكوتي برادر شهيدش پيوست.
 
 اينجانب ضمن عرض تسليت به همسر داغدار و وابستگان مصيبت‌ديده، براي ايشان غفران ابدي و براي خانواده آن مرحوم و همه همكاران وي در صنعت پرافتخار نفت به‌ويژه در شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب صبر و سلامتي از خداوند سبحان مسئلت دارم.
 
 پيام تسليت غلامرضا شريعتي، استاندار خوزستان
 
 بسم‌الله الرحمن الرحيم
 
 الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَكَفَيٰ بِاللَّهِ حَسِيبًا (آيه ۳۹ سوره احزاب)
 
 مرزهاي هويت تاريخي ما را انسان‌هايي با خون و قلم پاس داشته‌اند كه معراجشان از دامان مادراني سركشيده به آسمان بي‌كران ايثار و ادب بود؛ آنهايي كه جامعه پيرامون خود را با كلمه سيراب مي‌كردند و عالي‌ترين مفاهيم حيات را در گوش جانشان زمزمه مي‌نمودند تا به وقت آزمون شرف، جام شهادت را لاجرعه سركشند.
 
 خبر آمد كه يكي از اين راست‌قامتان، برادر ارزشمند حاج رضا طاهري، برادر شهيد و از ايثارگران گرانقدر و پيشكسوت عرصه ارتباطات و روابط عمومي، بار سفر بسته و حيات مادي را ترك كرده و به ابديت پيوسته است.
 
 ضمن عرض تسليت به خانواده آن مرحوم و خانواده بزرگ شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب، اميدوارم تداوم حيات اين برادر عزيز در جوار رحمت حق و حضور در بزم شهيدانه برادر گرانقدرش، اسباب تسلاي خاطر بازماندگان باشد و آرامش و اطمينان روح آن سفر كرده، رايحه صبر بر جان ايشان نازل كند.
 
 پيام تسليت كسري نوري، مديركل روابط عمومي وزارت نفت
 
 انا لله و انا اليه راجعون
 
 در هجوم اخبار ناگوار، درگذشت ناگهاني و روح‌خراش همكار عزيزمان جناب آقاي رضا طاهري موجب تلخ‌كامي و اندوه مضاعف شد.
 
 او همكاري سختكوش و گره‌گشا، دوستي مهربان و باصفا بود كه تار و پود وجودش با عشق به كار و حرفه‌اش درآميخته بود.
 
 متانت، شكيبايي، مردمداري، وفاداري، خوشرويي و حميت سازماني از او چهره‌اي قابل اتكا ساخته بود كه نام و حضورش مايه آرامش و اطمينان‌خاطر بود و بي‌گمان فقدانش موجب حسرت و دلتنگي بسيار.
 
 با اندوه و تألم فراوان، اين ضايعه را به خانواده ارجمند طاهري كه اين روزها داغ مصيبت‌هاي مكرر را تحمل مي‌كنند، صميمانه تسليت گفته، خود را در غم آنها شريك دانسته و برايشان از درگاه خداوند قادر متعال شكيبايي و اجر مسألت دارم.
 
 درگذشت جناب آقاي طاهري، براي همكاران او در صنعت نفت به‌ويژه خانواده بزرگ روابط عمومي نيز تلخ و جبران‌ناپذير است. اين مصيبت را به تمامي دوستان و همراهان آن مرحوم به‌ويژه همكاران ارجمند در شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب تسليت مي‌گويم و براي روح آن فقيد سعيد آمرزش و رحمت بي‌كران الهي آرزومندم.
 
 پيام تسليت احمد محمدي، مديرعامل شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب
 
 درگذشت اندوه‌بار آقاي حاج رضا طاهري، مرد خستگي‌ناپذير و مهربان مناطق نفت‌خيز جنوب، موجب تأسف و تأثر ‌فراوان گرديد. ‌بي‌شك تلاش‌ها و اقدامات مرحوم حاج رضا طاهري در زمينه اعتلا و توسعه روابط عمومي، ارتباط دوسويه و صميمانه ‌با اهالي رسانه، حضور مؤثر در عرصه‌هاي گوناگون فرهنگي و اجتماعي و به‌ويژه تلاش مجدانه ايشان براي تعالي سازمان در حوزه مسئوليت اجتماعي، نشان از تعهد بالا و نيت خالصانه وي ‌براي خدمت بوده است. ‌اينجانب با گراميداشت ياد و خاطر ايشان، صميمانه فقدان اين انسان بزرگ را به خانواده بزرگ ‌صنعت نفت تسليت عرض نموده و از ‌درگاه خداوند رحمان براي آن مرحوم رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان معزز سلامتي، طول عمر باعزت، ‌صبر و شكيبايي مسئلت مي‌نمايم. ‌
 
 پيام تسليت سيدعبدالله موسوي، مديرعامل شركت ملي حفاري ايران
 
 برادر عزيزم رضا طاهري ناباورانه از ميان ما رخت بر بست و به ديار معبود شتافت. او رفت و تنها انتظارش باقي و جايش در ياد و خاطره ما خالي است.
 
 چه سخت است در گوشه‌اي تنها نشستن و به آرامي در خود شكستن و ياد عزيزان را گرامي داشتن و چه غم‌انگيز است از پنجره خيال زندگي به تصويرت چشم دوختن حاج رضاي عزيز... خداحافظ حاج رضاي بزرگوار، شايد اين تلخ‌ترين خداحافظي عمرمان باشد... يادت هميشه با ما است و خاطره‌ات ماندگار... ارزش بودن انسان‌هاي شريف را هميشه مي‌توان از انديشه يك لحظه نبودن در نگاه غم‌انگيز دوستان به نظاره نشست.
 
 درگذشت غم‌انگيز برادر عزيزمان زنده‌ياد مهندس رضا طاهري تأثر عميق و غم جانكاهي بر قلب و روح اينجانب و كاركنان شريف شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب و شركت ملي حفاري ايران نشاند. غم از دست دادن اين همكار خدوم، پرتلاش و خستگي‌ناپذير بسي دردناك و ضايعه‌اي حزن‌انگيز براي دوستان، آشنايان و كاركنان صنعت نفت خواهد بود، اما دنيا سراي گذر است و نه جاي ماندن و هر لحظه بايد آماده كوچ از آن بود...
 
 بي‌ترديد اندوه اين مصيبت سترگ در هيچ بيان و قلمي نمي‌گنجد و تنها تسليم در برابر مشيت الهي است كه رنج فراقش را تحمل پذير مي‌نمايد. از وراي ديدگان حلقه بسته به اشك فراق و با قلبي آكنده از حزن و اندوه مراتب تسليت و تعزيت صميمانه خود و كاركنان شركت ملي حفاري ايران را به خانواده معزز و داغدار آن عزيز به حق پيوسته اعلام مي‌دارم و از خداوند رحمان آرزوي رحمت واسعه و علو درجات عاليه براي آن زنده‌ياد و صبر و بردباري و طول عمر باعزت و سعادت براي بازماندگان محترم آرزومندم. ان‌شاءالله روح بلند آن فقيد سعيد با صالحان و برادر شهيدش محشور و همجوار گردد.
 
 روحش شاد و ياد هميشه جاويدش گرامي
 
 پيام تسليت جهانگير پورهنگ، مديرعامل شركت نفت و گاز اروندان
 
 خبر درگذشت همكار گرامي و ارجمندمان مرحوم جناب آقاي رضا طاهري مشاور و رئيس سابق روابط عمومي شركت مناطق نفت‌خيز جنوب باعث تأسف و تأثر فراوان گرديد. اينجانب ضمن تسليت ضايعه فقدان ايشان به محضر خانواده عزادار و همكاران محترم در مجموعه صنعت نفت، از محضر خداوند مهربان براي آن عزيز سفركرده رحمت و مغفرت واسعه و براي بازماندگان صبر و شكيبايي توأم با سلامتي مسألت دارم.
 
 روحش شاد و يادش گرامي
 
 پيام تسليت مسلم رحيمي، مديركل صدا و سيماي مركز خوزستان
 
 بِسْمِ‌اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
 
 انا لله و انا اليه راجعون
 
 خانواده محترم مرحوم حاج رضا طاهري
 
 همكاران عزيز ايشان در حوزه شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب كشور
 
 خبر تاسف‌بار درگذشت دوست و برادر عزيزمان حاج رضا طاهري كه عمري را در راه خدمت به استان ولايتمدار خوزستان به نيك‌نامي سپري نمود و به جمع پدر و مادر عزيز و برادر شهيدش پيوست، باعث تأسف و تألم اينجانب و همكارانم در صدا و سيماي مركز خوزستان گرديد. بدينوسيله درگذشت اين برادر عزيز را به همسر، فرزندان و خاندان بزرگ داغديده آن عزيز سفركرده و همكاران سختكوشش در شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب كشور تسليت عرض مي‌نمايم. از خداوند منان براي آن برادر مؤمن و با اخلاق غفران الهي و براي بازماندگان صبر و اجر جزيل خواهانم.
 
 پيام تسليت حميد كاويان، مديرعامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون
 
 وَ اصْبرِْ لِحُكمْ‌ِ رَبِّكَ فَإِنَّكَ بِأَعْيُنِنَا وَ سَبِّحْ بحَِمْدِ رَبِّكَ حِينَ تَقُوم
 
 صنعت نفت همواره خاستگاه بزرگ‌مرداني متعهد، دانا و بابصيرت بوده است؛ آنان كه همواره در كنار خدمت به صنعت عظيم نفت كشور، دل در گرو عشق به وطن داشته و در حوادث گوناگون حضوري بي‌مانند داشته‌اند. امروز اندوه فقدان دوست و همكاري را در سينه داريم كه خود در جبهه حق، سينه در مقابل دشمن سپر كرده بود و برادر در راه ايران و انقلاب اسلامي به شهادت بخشيده بود. امروز داغدار از دست دادن دوستي قديمي و همكاري هستيم كه لبخندهايش همواره انرژي بخش و دانش او در امورارتباطات، سرآمد بود. سرنوشت مجال نداد كه اين مرد راستين، چند صباح ديگر در كنارمان بماند و اين تقدير الهي است.
 
 اينجانب با كمال تاسف و تالم درگذشت نابهنگام حاج رضا طاهري، مشاور و رئيس پيشين روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب و نماد اخلاق فردي و سازماني را به يكايك كاركنان صنعت نفت به ويژه همكارانم در شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب تسليت عرض مي‌نماي و؛ براي آن مرحوم، آرامش و مغفرت و براي بازماندگان به خصوص خانواده گرامي و كاركنان روابط عمومي مناطق نفت‌خيز جنوب صبر و بردباري را از ايزد منان مسئلت دارم.
 
 پيام تسليت قباد ناصري، مديرعامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز مسجدسليمان
 
 انا لله و انا اليه راجعون
 
 صنعت نفت جنوب اين بار نيز بنا به تقدير و حكم الهي در غم از دست دادن يكي از مخلص ترين و زحمت كش ترين همكارانش رخت سياه ماتم بر تن كرد. خبر كوتاه بود و غمش سنگين و جانكاه «حاج رضا طاهري» مرد زحمتكش و ماندگار عرصه روابط عمومي و رسانه، مشاور مديرعامل در امور مسئوليت‌هاي اجتماعي و رييس پيشين روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب كه طي دو هفته اخير غم از دست دادن پدر و مادر گرامي‌اش را چشيده بود، خود نيز بار سفر بست و از اين ديار فاني به سراي باقي كوچ كرد.
 
 بي‌شك از دست دادن چنين نيروي مخلص و ارزنده‌اي براي صنعت نفت بسيار تأثر برانگيز و جبران‌ناشدني است و قطعاً عدم حضور اين مرد هميشه خندان كه در جهت تكريم شهروندان و تعالي سازمان از هيچ كوششي فروگذار نمي‌كرد، غم فراقش را در دل‌هاي سوخته و التيام‌نيافته همكارانش زنده نگه مي‌دارد.
 
 ضمن عرض تسليت به خانواده محترم و داغدار ايشان، از خداوند رحمان براي آن فقيد سعيد آمرزش و آرامش روح و براي بازماندگانش صبر و شكيبايي مسئلت مي‌دارم.
 
 پيام تسليت ابراهيم پيرامون، مديرعامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز آغاجاري
 
 كلُّ مَنْ عَليها فَان وَ يبقَي وَجْهُ رَبَّك ذوالجلالِ والاكرامِ
 
 خبر درگذشت ناگهاني رئيس اسبق روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب و مشاور مديرعامل در مسئوليت‌هاي اجتماعي، چهره خوشنام صنعت نفت، جناب آقاي حاج رضا طاهري، موجب تأثر و تألم فراوان گرديد. درگذشت والدين اين همكار عزيز در روزهاي اخير و اينك سوگ‌ فقدان ايشان موجب درد و غم مضاعف براي بازماندگان و دوستان شده است. اينجانب ضمن تسليت اين ضايعه بزرگ به مجموعه همكاران صنعت نفت و خانواده و بستگان آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهي براي ايشان و صبر جزيل براي بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت مي‌نمايم.
 
 پيام تسليت هوشنگ صيدالي، مديرعامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران
 
 ضايعه درگذشت مشاور مديرعامل و رئيس اسبق روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب مرحوم حاج رضا طاهري موجب تأسف و تأثر گرديد. بي‌ترديد خاطرات خوش دوران خدمتگزاري بي‌وقفه، خستگي‌ناپذير و صادقانه آن عزيز از دست رفته در ياد و خاطر خانواده بزرگ مناطق نفت‌خيز جنوب و شركت‌هاي تابعه خواهد ماند. اينجانب به نيابت از همكارانم در شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران اين مصيبت را تسليت عرض نموده، براي ايشان رحمت واسعه و براي بازماندگان از خداوند متعال شكيبايي مسئلت مي‌نمايم.
 
 پيام تسليت عباس ممبيني، فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان (وزارت نفت-جنوب)
 
 بسم الله الرحمن الرحيم
 
 كُلُّ نَفس ذائقة الموت ثُمَّ إِلَيْنَا تُرْجَعُونَ
 
 خبر عروج ناگهاني و تاسف انگيز همرزم و همكار عزيزمان زنده‌ياد حاج رضا طاهري برادر بزرگوار شهيد بهمن طاهري، ناگهاني و تكان‌دهنده بود.
 
 اين واقعه دردناك، دل هم‌رزمان، همكاران و خانواده بزرگوار آن مرحوم را داغدار و محزون كرد.
 
 اينجانب فقدان عزيز سفركرده را تسليت عرض كرده و از خداوند منان علو درجات را براي ايشان و صبر جزيل را براي خانواده، هم‌رزمان، همكاران و دوستان عزيز از دست رفته خواستارم.
 
 پيام تسليت ابراهيم طالقاني، مدير پژوهش و فناوري‌ شركت ملي نفت ايران
 
 ان‌شاءالله خدا ايشان را رحمت كند و به خانواده‌اش صبر و تحمل بدهد. ايشان همكار بسيار خوب و خوش برخورد، كاردان، صديق بودند و همه ما جز خاطرات خوب چيزي از ايشان ياد نداريم.
 
 پيام تسليت مجيد بوجارزاده، رئيس روابط عمومي شركت ملي نفت ايران
 
 ارتحال جانسوز برادر عزيز و ارزشي، برادر شهيد و برخاسته از خانواده‌اي بزرگوار كه به‌تازگي در غم از دست دادن پدر و مادر گرامي خود بود، بسيار تلخ و سنگين بود. آقاي طاهري عزيز، رئيس سابق روابط عمومي و مشاور مسئوليت اجتماعي مناطق نفت‌خيز ساليان متمادي در روابط عمومي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب زحمت كشيد و نام و اخلاق نيك او زبانزد همگان بود. اينجانب اين مصيبت سنگين را به خانواده عزادار و روابط عمومي صنعت نفت تسليت عرض مي‌كنم و براي روح آن بزرگوار آرامش و همنشيني با سيدالشهدا (ع) را مسئلت مي‌كنم.
 
 پيام تسليت محمد ناصري، رئيس پيشين روابط عمومي شركت‌ ملي نفت ايران
 
 با اندوه فراوان درگذشت اين همكار عزيز و ارزشمند را تسليت عرض مي‌كنم. ياد حضور پررنگ و لبخند خسته‌اش هرگز از خاطر ما نخواهد رفت. خداوند به خانواده و بازماندگان ارجمندش صبر عنايت فرمايد.