شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : گراميداشت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي
شنبه، 3 خرداد 1399 - 17:54 کد خبر:43186
ميرحيدر رضوي مديركل امور مالياتي استان زنجان به همراه باقري معاون توسعه مديريت و منابع، روز 27 ارديبهشت ماه به مناسبت روز ملي ارتباطات و روابط‌عمومي در دفتر روابط عمومي اداره كل حاضر و با همكاران اين واحد ديدار نموده و ضمن قدرداني از تلاشهاي اين واحد در راه رسيدن به اهداف اداره كل، اين روز را به همكاران اين مجموعه تبريك گفتند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| ميرحيدر رضوي مديركل امور مالياتي استان زنجان به همراه باقري معاون توسعه مديريت و منابع، روز 27 ارديبهشت ماه به مناسبت روز ملي ارتباطات و روابط‌عمومي در دفتر روابط عمومي اداره كل حاضر و با همكاران اين واحد ديدار نموده و ضمن قدرداني از تلاشهاي اين واحد در راه رسيدن به اهداف اداره كل، اين روز را به همكاران اين مجموعه تبريك گفتند.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي اداره كل امور امور مالياتي استان زنجان، در همين رابطه و در راستاي گراميداشت 27ارديبهشت، ويژه برنامه اي از سوي دفتر روابط عمومي و فرهنگ سازي سازمان امور مالياتي كشور به صورت "وبينار" با حضور جناب آقاي دكتر پارسا رئيس كل سازمان و معاونين و دعوت از كليه مديران كل استانها و همكاران روابط عمومي ادارات، برگزار شده بود كه همكاران روابط عمومي اداره كل به همراه جناب رضوي و باقري در اين جلسه شركت نمودند. در ابتداي جلسه جناب قبله اي مديركل دفتر روابط عمومي و فرهنگ سازي سازمان ضمن گراميداشت اين روز آماري از عملكرد روابط عمومي سازمان در سال گذشته ارائه نمودند. در ادامه معاونين سازمان هر يك به اختصار ضمن تبريك اين روز به بررسي فعاليتها و وظايف روابط عمومي ها پرداختند.


در انتها دكتر پارسا ضمن تبريك اين روز به همكاران شاغل در روابط عمومي ها، اظهارداشتند:27 ارديبهشت ماه فرصتي مغتنم براي ارج نهادن به خدمات ارزشمند دست ‎ اندركاران اين حوزه و مجالي مناسب براي قدرداني هر چه تمام تر از تلاش هاي كارگزاران و تلاشگران عرصه روابط عمومي است. امروزه نقش روابط عمومي ها در ترغيب شهروندان به اتخاذ رويكردها و رفتارهاي اجتماعي، اقناع افكار عمومي، جلب مشاركت مردم و نهايتا توفيق سازمان ها براي دستيابي به اهداف و برنامه ‎ هاي راهبردي بر كسي پوشيده نيست. روابط عمومي ‎ ها جزو منابع اصلي تغيير، تحول، توسعه و تعالي سازمان ‎ ها به شمار مي ‎ روند و پويايي و تحرك از ويژگي ‎ هاي بارز آنها به شمار مي ‎ رود. همچنين روابط عمومي ‎ ها در جهان پيچيده و پر از تلاطم امروزي، نقش ‎ هاي موثري در زمينه مديريت بحران كه عمدتا از طريق نفوذ در افكار عمومي و تعامل موثر با رسانه ‎ هاي جمعي انجام مي ‎ پذيرد، ايفا مي ‎ كنندكه به ويژه در سازمان ‎ هاي پيشرو و تخصصي همچون سازمان امور مالياتي كشور، اين نقش بسيار برجسته و بي ‎ بديل مي ‎ نمايد.
نهايتا مراسم با تقدير و تشكر رئيس كل سازمان از همكاران روابط عمومي به پايان رسيد.


شايان ذكر است كه همايشي نيز به صورت وبينار با حضور نماينده محترم ولي فقيه در استان، استاندار محترم زنجان، مديران دستگاههاي اجرايي استان، مسئولان روابط عمومي ها و اصحاب رسانه در گراميداشت روز ملي ارتباطات و روابط عمومي برگزار شد كه از طرف اداره كل جناب آقاي باقري به نمايندگي از طرف مديركل و جناب آقاي ديني در اين همايش حضور داشتند. در همين خصوص جناب آقاي حقيقي استاندار محترم پيام تبريكي صادر نمودند كه در متن پيام آمده است: بسم الله الرحمن الرحيم


اهميت و نقش انكارناپذير حوزه روابط عمومي در دنياي وسيع ارتباطات امروزي بر هيچ كس پوشيده نيست به گونه‌اي كه در سازمان‌ها و مجموعه هاي اداري موفق اهتمام جدي بر تقويت روابط عمومي ها وجود دارد و بزرگان اين عرصه از آن به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطي بين مردم، مسئولان و رسانه‌ها در مجموعه هاي مختلف ياد مي كنند.


اهميت جايگاه روابط عمومي در عصر نوين ارتباطات و در زماني كه اطلاع رساني در دنيا حرف اول و آخر را ميزند دو چندان شده و نقش تاثيرگذار اين بخش را در موفقيت يا شكست سازمان‌ها، ادارات و شركت‌ها و تداوم حضورشان در عرصه ها و فعاليتهاي تخصصي با گسترش تبليغات مي توان مشاهده كرد.


استفاده از افراد توانمند كه با دانش و علاقه به بخش هاي مختلف امر ارتباطات و روابط عمومي آشنا بوده و با ذوق و عشق در اين حرفه‌ي دشوار به ارائه خدمت بپردازند موجب درخشش و نمود بهتر عملكرد مديران و دولت‌ها مي شود، همانگونه كه عدم استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي تبليغي و اطلاع رساني شفاف و هنرورانه و نيروي انساني فعال در اين عرصه لطمات جبران‌ناپذيري به دنبال خواهد داشت.


اينجانب روز روابط عمومي را به تمامي دست اندركاران پر تلاش روابط عمومي هاي استان زنجان كه در خط مقدم تنوير افكار عمومي و اطلاع رساني سريع و دقيق هستند تبريك عرض نموده و اميد دارم اين هفته نقطه عطفي در تحول روابط عمومي‌ها و توجه بيشتر مديران به اهميت نقش اين جايگاه در مجموعه هاي اداري باشد.


فتح الله حقيقي
استاندار زنجان