شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : استاندار كرمان: نگاه شخص من به روابط عمومي، تبليغ و تمجيد استاندار نيست
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 - 11:01 کد خبر:43056
استاندار كرمان در ديدار با خانواده روابط‌عمومي استانداري به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي، نگاه جامع روابط عمومي استانداري به مسائل مختلف را با اهميت دانست.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| استاندار كرمان در ديدار با خانواده روابط‌عمومي استانداري به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي، نگاه جامع روابط عمومي استانداري به مسائل مختلف را با اهميت دانست.

به گزارش شارا به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، محمدجواد فدائي در ديدارِ خانواده روابط عمومي استانداري كرمان به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي، نگاه جامع روابط عمومي استانداري به مسائل مختلف را با اهميت دانست و عنوان كرد: مجموعه استانداري با توجه به فرابخشي بودن آن با ديگر سازمان ها متفاوت است و همه مسائل به نوعي به استانداري مربوط مي شود و بر همين اساس روابط عمومي استانداري نقش راهبري در حوزه ارتباطات و روابط در استان كرمان دارد و بايد نسبت به مباحث و ديگر روابط عمومي ها اشرافيت داشته باشد.


استاندار كرمان تخصص، تعامل، هماهنگي و سعه صدر را از اصول كار روابط عمومي دانست و افزود: بخش عمده اي از انتظارات و توقعات از روابط عمومي با زحمات و تلاش هاي صورت گرفته و همدلي و تعامل نيروهاي مجموعه برآورده شده است.


فدائي با بيان اينكه نگاه شخص من به روابط عمومي، تبليغ و تمجيد استاندار نيست و روابط عمومي به معناي تبليغ را قبول ندارم، تصريح كرد: هدف ما اين است كه مردم بدانند، استاندار چه اندازه وظايف محوله خود را انجام داده و پاسخگوي مردم بوده است.


​وي ابراز داشت: حساسيت كار روابط عمومي را درك مي كنيم و پذيراي نظرات و راهنمايي هاي و پيشنهادات اين مجموعه در كمك به حل مشكلات هستيم تا اجراي خدمتي كه به عهده ما گذاشته شده است به خوبي انجام گيرد.


در اين ديدار مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومي با تشكر از حمايتهاي استاندار، معاونان و مديران ستادي از روابط عمومي استانداري، گزارشي از عملكرد اين مجموعه ارائه داد.