شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : انتصاب رئيس روابط عمومي شركت بهره‎ برداري نفت و گاز غرب
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 11:18 کد خبر:42307
رئيس روابط‌عمومي شركت بهره ‎برداري نفت و گاز غرب منصوب شد. مديرعامل شركت بهره ‎برداري نفت و گاز غرب در حكمي جلال الدين بني عامريان را به‌عنوان رئيس روابط عمومي اين شركت منصوب كرد.



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| رئيس روابط‌عمومي شركت بهره ‎برداري نفت و گاز غرب منصوب شد.

مديرعامل شركت بهره ‎برداري نفت و گاز غرب در حكمي جلال الدين بني عامريان را به‌عنوان رئيس روابط عمومي اين شركت منصوب كرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي شركت نفت مناطق مركزي ايران به نقل از شركت بهره‎ برداري نفت و گاز غرب، در حكم مهندس ناصري پور به بني عامريان آمده است:

با توجه به سوابق، تجربيات و تعهد جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان " رئيس روابط عمومي" شركت بهره برداري نفت و گاز غرب منصوب مي­شويد.

انتظار دارد در راستاي تكاليف روابط عمومي شركت در تحقق موارد ذيل مساعي لازم به كار گرفته شود.

- به كارگيري نيروهاي متعهد و توانمند در راستاي حصول به اهداف فرهنگي و جلب مشاركت حداكثر كارمندان

- برنامه ريزي، راهبري و كنترل جهت حسن انجام بازديد متخصصان، مسئولين مملكتي و بين المللي و محلي و شركت هاي خارجي طرف قرارداد از تأسيسات و كارخانجات شركت در مناطق عملياتي شركت.

- تعامل مثبت و سازنده با سازمان هاي همگن در راستاي تسهيل سازي حصول به اهداف شركت.

- انعكاس به موقع و دقيق نتايج تلاش هاي همكاران در واحدهاي ستادي و عملياتي به مبادي ذي ربط.

- برنامه‌ريزي مدون و هماهنگي با شوراي فرهنگي شركت در راستاي ايجاد انگيزه و ارتقاء در روحيه كار و تلاش در پرسنل و خانواده هاي ايشان.

اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد. ضمناً از زحمات حميدرضا رستمي در مدت تصدي سرپرست روابط عمومي تقدير و تشكر مي ­شود.