شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : چهار نكته آسان براي برجسته كردن رويداد مجازي
یکشنبه، 17 فروردین 1399 - 09:02 کد خبر:42288
از پلتفرم هاي وبينار به نفع خود استفاده كنيد. به عنوان مثال، تصور كنيد كه شما قصد داريد يك رويداد بزرگ برگزار كنيد. در مورد ميزباني و نحوه واگذاري آن به طور واقعي فكر كنيد، اين كار را در دو بخش انجام دهيد.



 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| چگونه مي توانيد رويداد مجازي خود را متمايز كنيد:

رويدادهاي بزرگ را به چند قسمت تقسيم كنيد
از پلتفرم هاي وبينار به نفع خود استفاده كنيد. به عنوان مثال، تصور كنيد كه شما قصد داريد يك رويداد بزرگ برگزار كنيد. در مورد ميزباني و نحوه واگذاري آن به طور واقعي فكر كنيد، اين كار را در دو بخش انجام دهيد.

ترتيب اين رويداد در دو بخش، از نشستن طولاني مدت پشت رايانه ها را كاهش مي دهيد. علاوه بر اين، ايجاد يك استراحت بين جلسات، به افراد فرصتي براي تعامل واقعي مي دهيد. همچنين به شما امكان مي دهد به سؤالات پاسخ دهيد.

ارائه تشويق
اگر قرار بود به صورت حضوري ميزبان ناهار شركت كنندگان باشيد، ناهار را براي آنها تهيه مي كنيد. اين نبايد در يك همايش مجازي متفاوت باشد. كارت تحويل ناهار را به شركت كنندگان ارسال كنيد. مردم ضمن لذت بردن از غذاي خوب و مكالمه، از ژست و ايجاد فرصتي براي ارتباط چهره به چهره از طريق رايانه قدرداني مي كنند.

صورت خود را نشان دهيد
در دوره كروناويروس، بسياري از ما هرگز توانايي تعامل روزانه با همكاران خود را نمي پذيريم.

به جاي ارسال يك پست تبليغاتي به همراه عكسي از شخص ميزبان اين رويداد، از آنها بخواهيد ويديويي را براي دعوت از مردم براي حضور در اين رويداد مجازي ضبط كنند. اين فيلم مي تواند در چندين سيستم عامل رسانه اجتماعي و حتي از طريق پست الكترونيكي استفاده شود.

به اين ترتيب به مخاطبان نشان مي دهيد كه از همكاري با آنها هيجان زده ايد، حتي اگر مجازي باشد.

همين كار را براي افراد در اتاق چت مجازي خود انجام دهيد. فعال كردن ويژگي ويديويي در بستر وبينار اين امكان را به افراد مي دهد تا ساير شركت كنندگان را كه شركت مي كنند ببينند.

ضبط هاي پيشنهادي
اكنون برنامه هاي مردم غيرقابل پيش بيني است. اين امر بويژه در مورد والديني كه در خانه كار مي كنند صادق است و سعي در آرامش ذهن فرزندان خود دارند. اگر افراد نمي توانند در يك رويداد مجازي شركت كنند، قبل از موعد اطمينان دهيد كه يك ضبط بعد از آن ارسال خواهد شد.