شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نكاتي براي كمك به عكاسان در هنگامه تاخت و تاز كروناويروس
شنبه، 9 فروردین 1399 - 17:42 کد خبر:42214
براي اينكه عكاس در حالي كه در خانه مي ماند به دنبال كارهايي باشد كه بايد انجام دهد، ما فهرستي از ايده ها را براي ماندگاري و كمك ارائه مي دهيم:



 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| براي اينكه عكاس در حالي كه در خانه مي ماند به دنبال كارهايي باشد كه بايد انجام دهد، ما فهرستي از ايده ها را براي ماندگاري و كمك ارائه مي دهيم:


1. قبل از انجام هر كاري، دستان خود را بشوييد.

2. برخي از كارهاي خانه داري (مرتبط با كار) را انجام دهيد.


اگر درباره امور حقوقي كه بايد به آنها رسيدگي شود مانند قراردادها، گزينه هاي بيمه، پرداخت و غيره با وكيل خود در ارتباط باشيد.

3. كارهايي را كه كنار گذاشته ايد انجام دهيد.
- مهارت هاي فني را بياموزيد - اگر مانند من هستيد، احتمالاً مواردي وجود دارد كه منتظر زمان مناسب براي آن هستيد، مانند تسلط بر تكنيك هاي فلاش دوربين، بهبود مهارت هاي ويرايش فتوشاپ و اموري از اين دست.

- وب سايت خود را گسترش دهيد - آخرين بار به روزرساني نمونه كارهاي تان چه زماني بود؟ اين ممكن است باعث شود تا بتوانيد تصاوير مورد علاقه خود را به نمايش بگذاريد، اما براي برجسته كردن بهترين كار و به روزرساني آن مطمئناً هزينه اي را پرداخت خواهيد كرد.


- بر روي بازاريابي و محتوا كار كنيد.


- وسايل خود را تميز و سازماندهي كنيد.

4. عكس گرفتن را ادامه دهيد.
- به داخل خانه فكر كنيد - با چيزهاي اطراف خانه خلاق شويد، با چشم انداز بازي كنيد و خود را به چالش بكشيد.

- اگر به دنبال الهام بخشي در اين بخش هستيد، توصيه مي كنم براي ديدن عكسهاي شگفت انگيز و فيلم هاي فوق العاده عالي در شبكه هاي اجتماعي و احيانا آرشيو خانه عجله كنيد.

- يك سلفي بگيريد.

- از هم اتاقي ها عكس بگيريد - چند
عكس از والدين، ​​بچه ها يا حيوانات خانگي بگيريد و به اشتراك بگذاريد.

5. همه شبكه هستيم.
چيزي كه بايد به خاطر بسپاريم اين است كه همه ما در اين جمع هستيم. حتي اگر ممكن است نتوانيم همه در يك اتاق قرار بگيريم، اما هنوز هم حمايت هاي زيادي در جوامع آنلاين وجود دارد.

براي گروه ها و انجمن هاي فيس بوك كه در منطقه شما هستند يا انجمن هاي عمومي تر را بررسي كنيد. هميشه روش هايي براي اتصال وجود دارد.

6. وقت خود را با عزيزان سپري كنيد.
اگرچه خوب است كه مثمر ثمر باشيد، حتماً به يك استراحت نياز داريد و تمايل به تعامل اجتماعي خواهيد داشت. با افرادي كه در خانه و يا از طريق گپ هاي ويديويي با افراد دورتر هستيد، زمان با كيفيتي را به صورت رو در رو سپري كنيد.