شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : شما چه راهنمايي يا توصيه اي را به شركت ها ارائه مي دهيد تا اطمينان حاصل كنند كه كارمندانشان در اين بحران احساس حمايت و ارتباط دارند؟
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 - 09:08 کد خبر:42162
هر زمان كه اطلاعات يا تحولات جديدي براي به اشتراك گذاشتن وجود داشته باشد، مهم است كه اين كار را براي خنثي كردن و از بين بردن ترس ها و ايجاد يك محيط كاري آرام تر انجام دهيد. كارمندان به اطلاعاتي كه مي گيرند براي درك وضعيت در حال توسعه و تصميم گيري در مورد آنچه بايد در پاسخ انجام دهند، اعتماد مي كنند.



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| اغلب ارتباط برقرار كنيد. هر زمان كه اطلاعات يا تحولات جديدي براي به اشتراك گذاشتن وجود داشته باشد، مهم است كه اين كار را براي خنثي كردن و از بين بردن ترس ها و ايجاد يك محيط كاري آرام تر انجام دهيد. كارمندان به اطلاعاتي كه مي گيرند براي درك وضعيت در حال توسعه و تصميم گيري در مورد آنچه بايد در پاسخ انجام دهند، اعتماد مي كنند.


در ارتباطات، كاركنان همچنين بايد احساس كنند كه درگير يك گفتگوي دو طرفه هستند، جايي كه آنها فضاي امن براي ارائه پيشنهادات و ابراز نگراني ها دارند. اين كمك مي كند تا يك محيط كار باز، شفاف و قابل اعتماد ايجاد شود. علاوه بر اين، ارتباط شما بايد مجدداً تأييد كند كه شركت شما از كليه پروتكل ها و دستورالعمل هاي مقامات بهداشتي و دولتي، مانند CDC يا WHO پيروي مي كند، بنابراين مردم مي دانند كه توصيه شما معتبر است.


به خاطر داشته باشيد كه اين اوقات به سرعت تغيير مي كند و بسياري از كارمندان شما ممكن است به دليل نگراني هاي بهداشتي و تغيير در مراقبت از كودكان در كار آنها اختلال ايجاد شود. انعطاف پذيري در برنامه هاي كاري و برقراري ارتباط همدلي مشترك با چالش هايي كه همه ما با آن روبرو هستيم، در ساخت اعتماد و احترام بسيار موثر است.

راه هاي خوبي براي اطمينان از اينكه ارتباط با كارمندان بويژه كساني كه از راه دور كار مي كنند، سازگار و پشتيبان است، چيست؟
يك كميته يا كارگروه براي مديريت كليه ارتباطات با ذينفعان از جمله كارمندان و مشتريان تعيين كنيد. اين نهاد بايد توسط رهبري ارشد هدايت شود، بنابراين مشخص است كه مديران شركت در صدر مشاغل و استراتژي هستند.


براي تسهيل همكاري و ايجاد احساس اجتماع در مقابل انزوا براي كاركنان خود، از ابزارهاي آنلاين و ديجيتال استفاده كنيد.

چگونه مشاغل مي توانند به بهترين وجه شفافيت و اصالت را در اين محيط بي ثبات نشان دهند؟
در دسترس باشيد و ضمن حل مشكلات، به نگراني هاي كارمندان گوش دهيد. خبر بد را با خبر خوب به اشتراك بگذاريد. اگر كارمندان فقط خبرهاي خوبي را از شما بشنوند، اعتمادشان به سازمان از بين مي رود و شروع به زير سوال بردن شفافيت شما مي كنند.