شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 5 روش براي اينكه كارمند جديد خود را مانند بخشي از تيم احساس كنيد
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 - 11:11 کد خبر:42151
وقتي يك كارمند جديد استخدام مي كنيد، ضروري است كه آن را به عنوان بخشي از تيم حس كنيد. اين كاري است كه توسط بيشتر كارفرمايان ناديده گرفته مي شود، اما در واقع انجام اين كار بسيار آسان و ثمربخش است.



 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| وقتي يك كارمند جديد استخدام مي كنيد، ضروري است كه آن را به عنوان بخشي از تيم حس كنيد. اين كاري است كه توسط بيشتر كارفرمايان ناديده گرفته مي شود، اما در واقع انجام اين كار بسيار آسان و ثمربخش است.

با چند برنامه ريزي ساده، مي توانيد راه هايي را ياد بگيريد كه باعث شود كارمند جديد خود مانند قسمت مهمي از تيم خود احساس كند.

 

در اينجا چند نكته آورده شده است:
 

به كارمند خود اجازه دهيد فضاي كاري خود را تزئين كند
يك كار كوچك كه مي توانيد انجام دهيد تا كارمندان تان احساس كنند كه جزئي از تيم هستند اين است كه به آنها اجازه دهيد فضاي كاري خود را تزئين كنند. اين امر به آنها امكان مي دهد تا استعداد شخصي خود را به داخل دفتر بياورند. آنها به زودي احساس مي كنند شخصيت شان در محيط كار شناخته مي شود. تزئينات جديد آنها همچنين براي شما و ساير اعضاي تيم،شروع يك مكالمه عالي خواهد بود تا اطلاعات بيشتري در مورد اين كارمند كسب كنيد.


فعاليت هاي تفريحي را در داخل و خارج از دفتر انجام دهيد
وقتي فعاليت هاي تفريحي را در داخل و خارج از دفتر برگزار مي كنيد، كارمندان بيشتر با يكديگر آشنا مي شويد. بازي هاي المپيك اداري، سفرها و مهماني ها مي تواند راهي عالي براي آشنايي باشد. مي توانيد از كارمندان خود سؤال كنيد كه آيا آنها ايده هاي خوبي براي فعاليت هايي دارند كه لذت بخش باشد.


از برنامه هاي پرواز استفاده كامل كنيد
سوار شدن، فرايندي است كه هفته ها و ماه ها طول مي كشد تا كاملاً مؤثر باشد. شما با استفاده از يك راهنماي مؤثر مي توانيد به كارمند جديد خود كمك كنيد كه مانند يك عضو تمام عيار تيم احساس شود.


وقت بگذاريد تا كارمند جديد خود را با اعضاي ديگر تيم معرفي كنيد
هنگامي كه كارمند جديد خود را به اعضاي تيم معرفي مي كنيد ممكن است برخي از اتصالات شروع به شكل گيري كنند. اين مي تواند در آينده هم افزايي ايجاد كند.


اطمينان حاصل كنيد كه صداي كارمندتان شنيده مي شود
هر كارمند مي خواهد احساس كند صدايش شنيده مي شود. آنها مي خواهند بدانند كه اگر ايده خوبي داشته باشند، مي توانند به شركت كمك كنند تا به جلو حركت كند. وقت بگذاريد تا با كارمندان خود جلساتي داشته باشيد تا در مورد ايده ها و نگراني هاي آنها از آنها سؤال كنيد.

 

همچنين يك جلسه با كارمند جديد خود داشته باشيد تا از آنها بپرسيد كه در محل كار جديد خود چه احساسي دارند. شما مي توانيد با آنها برنامه اي تنظيم كنيد تا در مورد هر يك از نگراني هايشان به آنها كمك كنيد يا برخي از ايده هاي جديد آنها را كه ممكن است در حال توسعه باشد به اجرا درآوريد.