شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 4 توصيه روابط عمومي براي هر كسب و كار
یکشنبه، 17 بهمن 1400 - 10:25 کد خبر:42140
روابط‌عمومي يك واحد مهم در هر كسب و كار است. اين امر باعث افزايش شهرت برندها مي شود. گزارش ها نشان مي دهد كه صنعت روابط عمومي در سال هاي آينده رشد چشمگيري خواهد داشت - با روندهاي خاصي كه رشد را تسريع مي كنند.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| روابط‌عمومي يك واحد مهم در هر كسب و كار است. اين امر باعث افزايش شهرت برندها مي شود.

گزارش ها نشان مي دهد كه صنعت روابط عمومي در سال هاي آينده رشد چشمگيري خواهد داشت - با روندهاي خاصي كه رشد را تسريع مي كنند.

در اينجا برخي از روندهايي كه برند شما را برجسته مي كند آمده است:


1. انساني سازي برند


انسان سازي يك نام تجاري مدت هاست كه مورد استقبال قرار گرفته است. با اين حال، اين روند شدت يافته است.

2. توليد بيشتر محتواي بصري


 مطالعات نشان مي دهد كه مغز انسان مي تواند يك تصوير كامل را در 13 ميلي ثانيه پردازش كند - كمتر از آنكه بتواند چشمك بزند.

محتواي بصري ارتباط عميقي بين يك برند و مردم ايجاد مي كند. هرچه اين فيلم كوتاه تر باشد، جذاب تر و مورد توجه واقع مي شود. احتمال زيادي وجود دارد كه مخاطبان شما بيشتر از خواندن متن از طريق تماشاي يك ويديو صرف كنند.


3- استفاده از رسانه هاي اجتماعي و تأثيرگذار


امروزه رسانه هاي اجتماعي همچنان در بسياري از مشاغل نقش اساسي دارند. رسانه هاي اجتماعي صدايي به مصرف كنندگان داده اند كه نبايد از آن غافل شويد.

فضاي رسانه هاي اجتماعي شما نبايد در خلاء وجود داشته باشد.

4. ادغام بازاريابي و روابط عمومي


هدف اصلي بازاريابي، افزايش فروش است. در حاليكه روابط عمومي مركز مديريت شهرت يك شركت است. با اين حال، خط بين بازاريابي و روابط عمومي در حال كمرنگ شدن است. هر دو صنعت با هم همپوشاني دارند.
 

واقعيت مجازي، هوش مصنوعي و رهبري فكري، روندهاي ديگري هستند كه بايد از آنها استفاده كرد. برند شما چقدر خوب اين روندها را اجرا مي كند؟