شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-||اينفلوئنسرها، پديده اي نسبتاً جديد هستند و مانند بسياري از موارد، مردم همگي به آن دامن مي زنند و كمي نسبت به آنها ترديد مي كنند. اين مطمئناً در شرايطي رخ مي دهد كه از تأثير گذارهاي بزرگ، آن دسته از افراد مشهور كه محصولات بي شماري را تبليغ مي كنند و مي توانند مبالغ هنگفتي را تهيه كنند، باشد.
كسب و كارها در حال شروع به زير سوال بردن ارزش افزوده اين تأثيرگذارهاي بزرگ و مشهور هستند، اما اين بدان معني نيست كه هنوز فضايي براي آنها وجود ندارد. تأثيرگذارهاي محلي و مرتبط، افراد "عادي" كه در واقع از محصولات استفاده مي كنند، هنوز هم مي توانند ارزش زيادي را ارائه دهند و مي توانند براي تجارت هاي بزرگ مفيد باشند.
بدون توجه به آنچه انجام مي دهيد، مي توانيد از تأثيرگذارهاي محلي و مرتبط براي پخش پيام خود استفاده كنيد. اگر تجارت شما توليد فرش است، پس افرادي را پيدا كنيد كه فرش شما را خريداري كرده اند و كارهايي را كه انجام داده ايد دوست دارند. اگر آنها داراي مخاطبين محلي باشند، مي توانند به شما در انتشار پيام خود و به دست آوردن مشتريان جديد كمك كنند.