شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : يك نكته حياتي براي متخصصان روابط عمومي در سال ۲۰۲۰/ تأثيرگذارهاي محلي و مرتبط
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 - 23:10 کد خبر:42017
اينفلوئنسرها، پديده اي نسبتاً جديد هستند و مانند بسياري از موارد، مردم همگي به آن دامن مي زنند و كمي نسبت به آنها ترديد مي كنند. اين مطمئناً در شرايطي رخ مي دهد كه از تأثير گذارهاي بزرگ، آن دسته از افراد مشهور كه ​​محصولات بي شماري را تبليغ مي كنند و مي توانند مبالغ هنگفتي را تهيه كنند، باشد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-||اينفلوئنسرها، پديده اي نسبتاً جديد هستند و مانند بسياري از موارد، مردم همگي به آن دامن مي زنند و كمي نسبت به آنها ترديد مي كنند. اين مطمئناً در شرايطي رخ مي دهد كه از تأثير گذارهاي بزرگ، آن دسته از افراد مشهور كه ​​محصولات بي شماري را تبليغ مي كنند و مي توانند مبالغ هنگفتي را تهيه كنند، باشد.

كسب و كارها در حال شروع به زير سوال بردن ارزش افزوده اين تأثيرگذارهاي بزرگ و مشهور هستند، اما اين بدان معني نيست كه هنوز فضايي براي آنها وجود ندارد. تأثيرگذارهاي محلي و مرتبط، افراد "عادي" كه در واقع از محصولات استفاده مي كنند، هنوز هم مي توانند ارزش زيادي را ارائه دهند و مي توانند براي تجارت هاي بزرگ مفيد باشند.

بدون توجه به آنچه انجام مي دهيد، مي توانيد از تأثيرگذارهاي محلي و مرتبط براي پخش پيام خود استفاده كنيد. اگر تجارت شما توليد فرش است، پس افرادي را پيدا كنيد كه فرش شما را خريداري كرده اند و كارهايي را كه انجام داده ايد دوست دارند. اگر آنها داراي مخاطبين محلي باشند، مي توانند به شما در انتشار پيام خود و به دست آوردن مشتريان جديد كمك كنند.