شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : 4 دليل برندسازي با استراتژي روابط عمومي
جمعه، 28 خرداد 1400 - 14:33 کد خبر:41778
بسياري از افراد، بويژه در وضعيت نامشخص اقتصادي امروز، مي توانند نسبت به اهداف برند شما شك داشته باشند، بنابراين براي به دست آوردن اعتماد، داشتن تصويري مسئولانه ضروري است.



 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| هنگامي كه برند تجاري خود را ايجاد كرده ايد، قدم بعدي ازدواج آن با يك استراتژي موثر روابط‌عمومي براي مديريت تصوير و شهرت برند شماست. به همين دليل، روابط عمومي و برند تجاري بايد دست به دست هم دهند - به دلايل زير:


1. ارتباطات كارآمد
اگر با شريك روابط عمومي خود يك كانال ارتباطي روان و باز داشته باشيد، يك معامله روان با اطلاعات انجام مي شود كه باعث مي گردد هرگونه سوء استفاده از آن كم شود.


2. تصوير نام تجاري
تصوير برند براي استراتژي روابط عمومي شما ضروري است زيرا پيام تان را در يك ثانيه منتقل مي كند. براي مديريت اين امر، روابط عمومي بايد اطمينان حاصل كند كه پيام، ارزشها و ماجراي تجارت شما را نشان مي دهد.


3. بهبود شهرت
زماني روابط عمومي و برند تجاري دست به دست هم مي دهند كه كنترل پيام برند به دست آيد. اين امر به شما كمك مي كند تا اطمينان حاصل كنيد كه هيچ گونه فرض غلطي در مورد شركت شما ايجاد نشده است. با مديريت اين موارد، در صورت بروز مشكلات، مسئوليت مديريت شهرت و جلوگيري از بروز بحران را داريد. ايجاد يك پيام تجاري قابل اعتماد و همكاري با شركا، اين كنترل را براي شما رقم مي زند.


4- ايجاد اعتماد و شفافيت
بخش قابل توجهي از اعتماد و شفافيت، داشتن اطمينان از كالا يا خدمات قابل اطمينان است كه بالاتر از بقيه در بازار باشد. مراقبت و وفاداري مشتري نيز بسيار مهم است و اين شامل همه جنبه هاي شغلي، از مديريت گرفته تا كف مغازه است. همه چيز از انتخاب لباس كار شركت گرفته تا نحوه برخورد با شكايات و نحوه برخورد با مشتريان را شامل مي شود.

بسياري از افراد، بويژه در وضعيت نامشخص اقتصادي امروز، مي توانند نسبت به اهداف برند شما شك داشته باشند، بنابراين براي به دست آوردن اعتماد، داشتن تصويري مسئولانه ضروري است.

قبل از شروع تلاشهاي روابط عمومي، اطمينان حاصل كنيد كه برند تجاري تان دقيقاً همانطوري است كه مي خواهيد. برندسازي نقش اساسي در نحوه نگاه مصرف كنندگان به شما دارد، بنابراين ازدواج اين پيام با ارزش هاي شركت تان به شما در افزايش موفقيت در طولاني مدت كمك مي كند.

 

منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)