شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نشست مسئولان روابط عمومي سازمانها و مناطق شهرداري رشت برگزار شد
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 11:31 کد خبر:41499
مسئولان روابط‌عمومي سازمانها و مناطق شهرداري رشت در نشست ظهر روز پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ همزمان با اعلام هواشناسي در زمينه ورود يك سامانه سرد بارشي به استان گيلان هماهنگي هاي لازم را براي اطلاع رساني به شهروندان به عمل آوردند.


 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مسئولان روابط‌عمومي سازمانها و مناطق شهرداري رشت در نشست ظهر روز پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ همزمان با اعلام هواشناسي در زمينه ورود يك سامانه سرد بارشي به استان گيلان هماهنگي هاي لازم را براي اطلاع رساني به شهروندان به عمل آوردند.
 
 به گزارش شارا به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداري رشت در اين نشست عليرضا قانع گفت: در هر برنامه و موضوع، داشتن ارتباطات مستقيم و برقراري هماهنگي مي تواند سبب بهبود عملكرد ها شود.
 
 وي افزود: ما بايد يك گروه هماهنگ باشيم كه در زمينه اين موضوع خاص مي خواهيم به شهروندان اطلاع رساني كرده و آگاهي هاي لازم را در حوزه هاي تخصصي سازمانهاي شهرداري مثلاً زمان و مكانهاي تحويل زباله، وجود ارزاق عمومي در ميادين ميوه و تره بار، حفاظت از فضاي سبز و جلوگيري از خطر سقوط درختان، عملكرد مناطق پنجگانه، باز بودن شريان هاي اصلي عبور و مرور شهر و… به آنها انتقال دهيم.
 
 مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداري رشت سپس خاطر نشان كرد: روابط عمومي هاي همه مناطق و سازمانها موظف هستند در اولين ساعات بارش با حضور در صحنه نسبت پوشش خبري و تصويري اقدامات اقدام و به مديريت ارتباطات مركز ارسال نمايند.
 
 قانع گفت: علاوه بر اينكه برخي مطالب از طريق روابط عمومي سازمانها و مناطق اطلاع رساني مي شود، اطلاعيه هاي رسمي به صورت متمركز و از طريق پورتال شهرداري رشت اطلاع رساني مي كند.
 
 وي ادامه داد: مسيرهاي اطلاع رساني از طريق بهره گيري از فضاي مجازي، پورتال شهرداري مركز و استفاده از ظرفيت خبرگزاريها و پايگاه هاي خبري است.
 
 عليرضا قانع در پايان تاكيد كرد: براي اينكه آرامش خاطر شهروندان فراهم شود، اطلاع خدمات و تلاشهايي كه همكاران شهرداري در بخشهاي مختلف ارائه مي دهند، به وسيله يك گروه پشتيبان در سازمانها و مناطق جمع آوري شده و به اطلاع افكار عمومي مي رسد.
 
 گفتني است در اين نشست مسئولان روابط عمومي هر سازمان و مناطق پنجگانه در زمينه آمادگي خود براي ايجاد هماهنگي هاي لازم در زمان بارش صحبت كردند.