شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : ميكروفون‌هاي تلويزيون‌هاي هوشمند را ببنديد
جمعه، 15 آذر 1398 - 11:55 کد خبر:40996
پليس فدرال آمريكا به دارندگان تلويزيونهاي هوشمند هشدار داده و گفته است اين دستگاه‌ها نسبت به جاسوسي و نقض حريم خصوصي آسيب‌پذير هستند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| پليس فدرال آمريكا به دارندگان تلويزيونهاي هوشمند هشدار داده و گفته است اين دستگاه‌ها نسبت به جاسوسي و نقض حريم خصوصي آسيب‌پذير هستند.

به گزارش سي‌ان‌ان، پليس فدرال آمريكا، اف بي آي، ضمن ارائه فهرستي از فن آوري هايي كه دست كارخانه هاي ساخت تلويزيون و طراحان اپليكيشن ها را براي جاسوسي از مشتريان باز مي گذارد، هشدار داده است كه افراد و يا گروه هاي مخرب سايبري مي توانند بدون آن كه شك برانگيز شوند كنترل تلويزيون هاي هوشمند ناامن را در دست گيرند.

از جمله اقداماتي كه مي توان از طريق در دست گرفتن كنترل تلويزيون هاي هوشمند انجام داد، تغيير كانال و نشان دادن ويدئوهاي نامناسب به كودكان و يا روشن كردن دوربين و ميكروفون تلويزيون اتاق خواب است.

اف بي آي از مردم خواسته تا اطلاعات خود را در مورد شيوه كار تلويزيون هاي هوشمند بالا ببرند، گذرواژه‌هاي ارائه شده توسط كارخانه را عوض كنند و در صورت امكان ميكروفون و دوربين تلويزيون هاي خود را غيرفعال كنند و يا روي دوربين ها نوارچسب بزنند.