شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تضعيف جايگاه روابط عمومي در ادارت نوعي آسيب است
سه شنبه، 12 آذر 1398 - 22:16 کد خبر:40983
كردستان دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان كردستان با بيان اين كه روابط عمومي ها بايد فعاليت هاي موثر ادارات را برجسته كنند، گفت: جايگاه روابط عمومي ها در ادارات ضعيف شده و اين يك آسيب است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| كردستان دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان كردستان با بيان اين كه روابط عمومي ها بايد فعاليت هاي موثر ادارات را برجسته كنند، گفت: جايگاه روابط عمومي ها در ادارات ضعيف شده و اين يك آسيب است.

به گزارش شارا، محمود الله مرادي امروز( ۱۲ آذر) در جلسه شوراي روابط عموميهاي استان ضمن اشاره به اينكه امروزه جهان اسلام شرايط مطلوبي ندارد، اظهار كرد: دشمنان به دنبال آسيب رساندن به تفكرات اعتقادي و مذهبي جوانان ما هستند كه بايد با اين مهم مقابله بكنيم.


وي با بيان اين كه روابط عمومي ها بايد فعاليت هاي موثر ادارات را برجسته كنند، عنوان كرد: جايگاه روابط عمومي ها در ادارات ضعيف شده و اين يك آسيب است.


دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان گفت: روابط عمومي ها بايد امر به معروف و نهي از منكر را در ادارات ترويج بدهند.


الله مرادي ضمن اشاره به اينكه زماني يك مدير موفق است كه يك روابط عمومي قوي در كنارش باشد، عنوان كرد: روابط عمومي بايد شور و نشاط را در فضاي ادارات به وجود آوردند و تلاش كنند تفكرات مختلف در جامعه باعث تخريب خدمات نظام نشود.


وي با اشاره به اينكه روابط عمومي ها بايد خدمات نظام را پوشش بدهند، يادآور شد: روابط عمومي ها در ادارات جايگاه بالايي دارند و بر همين اساس بايد تلاش كنند كه نگذارند راند خواري در ادارات مشاهده شود.


دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر در پايان يادآور شد: سلامت سازماني در ادارات از مسئله قابل مهمي برخوردار است كه روابط عمومي ها مي توانند در برآورد اين مسئله در سازمان ها موثر باشند.