شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تاكيد استاندار اردبيل بر لزوم توجه روابط عمومي ها به انعكاس واقعيت
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 22:21 کد خبر:40869
اكبر بهنام جو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومي فرمانداري هاي شهرستان هاي اردبيل عنوان كرد: افراط و تفريط در تمامي امور مخل توسعه بوده و روابط عمومي ها بايد به انعكاس واقعيت و اطلاع رساني به موقع توجه ويژه اي داشته باشند.

 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| اكبر بهنام جو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومي فرمانداري هاي شهرستان هاي اردبيل عنوان كرد: افراط و تفريط در تمامي امور مخل توسعه بوده و روابط عمومي ها بايد به انعكاس واقعيت و اطلاع رساني به موقع توجه ويژه اي داشته باشند.


به گزارش شارا به نقل از  مهر، وي با تأكيد بر اينكه نبايد از پيگيري امور محوله خسته شد، افزود: عموميت يافتن انتقال عملكرد روابط عمومي ها از ديگر انتظارات موجود در اين بخش است.


 روابط عمومي ها را ستون ادارات توصيف كرد و افزود: انعكاس عملكرد دستگاه هاي اجرايي با تلاش و برنامه ريزي مناسب روابط عمومي ها مفهوم پيدا مي كند.


بهنام جو در ادامه به سفر قريب الوقوع رئيس جمهوري به استان اردبيل اشاره كرد و يادآور شد: ابتكار عمل روابط عمومي ها و بهره گيري از امكانات موجود براي تبيين و انتقال دستاوردهاي اين سفر ضروري به نظر مي رسد.


وي در ادامه در خصوص وضعيت كارآفريني در استان اردبيل گفت: خوشبختانه با رويكردي كه در حوزه سرمايه گذاري و توسعه استان در پيش گرفته شده است، تا دو سال آينده وضعيت مناسبي در افزايش قابل توجه فرصت هاي كارآفريني رقم خواهد خورد.


استاندار اردبيل ادامه داد: يكي ديگر از رويكردهاي مناسب در پيش گرفته شده در استان، تعريف ناحيه هاي صنعتي حتي در كوچكترين شهرهاي استان است.