شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : انتصاب سرپرست جديد دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي
چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 10:09 کد خبر:40778
طي ابلاغي ازسوي دكتر رضوي سرپرست شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان غربي، رضا خسروي بعنوان سرپرست دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي منصوب شد.


 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| طي ابلاغي ازسوي دكتر رضوي سرپرست شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان غربي، رضا خسروي بعنوان سرپرست دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي منصوب شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از پيام آبفا، رضا خسروي طي حكمي از سوي سرپرست شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان غربي، به عنوان سرپرست روابط عمومي و آموزش همگاني اين شركت منصوب شد.
 
 در بخشي از اين ابلاغ، چنين آمده است: اميدواريم با اتكال به نيروي لايزال الهي و نصب العين قرار دادن تقوي و درايت كامل نسبت به مسئوليت خطيري كه به عهده جنابعالي واگذار مي گردد و با بهره گيري از امكانات، كاركنان صديق و متعهد و متخصص در تحقق اهداف و برنامه هاي شركت موفق و مويد باشيد.
 
 خاطرنشان مي شود رضا خسروي قبل از اين كارشناس بازرسي شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي بود و سرپرستي دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت را در كارنامه خود دارد.