شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : مسئول روابط عمومي نمايش‌ بايد رازدار باشد
یکشنبه، 21 مهر 1398 - 00:16 کد خبر:40451
مدير توليد نمايش «اورستيا»، گفت: دوستان رسانه‌اي كه به عنوان روابط عمومي در نمايش‌هاي مختلف فعاليت مي‌كند بايد اصل اوليه رازداري را در نظر بگيرند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مدير توليد نمايش «اورستيا»، گفت: دوستان رسانه‌اي كه به عنوان روابط عمومي در نمايش‌هاي مختلف فعاليت مي‌كند بايد اصل اوليه رازداري را در نظر بگيرند.

به گزارش شارا، وحيد مهدي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي ايرنا درباره اهميت توجه حضور مسئولان روابط عمومي‌ در نمايش‌ها و كمك به بهتر ديدن شدن تئاترهاي در صحنه، گفت: گفت قطعا حضور يك فرد متخصص در حوزه رسانه مي‌تواند به تهيه درست اخبار يك نمايش و در ادامه بهتر ديده شدن آن كمك كند.

وي با اشاره به اينكه حتما براي كار در هر حوزه‌اي به متخصص نياز دارد، افزود: با توجه به مشكلات اقتصادي اين روزهاي كشور حضور يك مشاور رسانه اي مي تواند به اقتصاد تئاتر هم كمك كند.

تهيه كننده سريال‌ مستند شهري براي همه كه نمايش جنگنامه‌ي غلامان با مديريت وي به عنوان مجري طرح و مدير توليد از فردا يكشنبه اجراي خود را آغاز خواهد كرد، گفت: با توجه به اهميت حضور روابط عمومي در كنار تيم تئاتر ما نيز از سميراميس محمدي به عنوان مدير روابط عمومي و دستيار كارگردان در اين نمايش استفاده كرديم تا بتوانيم در امر اطلاع رساني درباره نمايش خود بهتر عمل كنيم.

مهدي‌زاده گفت: متاسفانه مشكلات و ناهماهنگي‌هاي ايجاد شده با خانم محمدي باعث شد نتوانيم از ادامه فعاليت او در كنار تيم نمايش «جنگنامه‌ي غلامان» بهرمند شويم اما اين پايان همكاري باعث انتشار برخي گلايه‌هاي خانم محمدي در رسانه‌ها شد، كه البته ما انتظار رفتار حرفه‌اي از خانم محمدي را داشتيم.

وي با بيان اينكه رسالت يك خبرنگار اين است كه زبان گوياي واقعيات يك جامعه باشد و همچنين امانت دار تريبوني باشد كه در اختيار دارد، افزود: بي طرفي در اطلاع‌رساني يك اصل از اصول خبرنگاري است، بنابراين وقتي خانم محمدي در تجربه خود به عنوان دستيار و برنامه‌ريز و روابط عمومي يك تئاتر ناموفق عمل كرده و پس از آن نيز مصاحبه اي درباره مدير توليد اين نمايش انجام مي‌دهد، يعني به نظم گروه آسيب مي زند.

مهدي‌زاده گفت: منبه عنوان فردي كه از دهه هشتاد فعاليت هنري خود را به عنوان دستيار و برنامه ريز با كارگرداناني چون رضا ژيان، حسين كياني، عليرضاكوشك جلالي، محسن حسيني آغاز كرده‌ام انتظار رفتار حرفه‌اي از سمت دوستاني كه به عنوان مدير روابط عمومي در نمايش‌ها حاظر مي‌شوند را دارم.

«جنگنامه غلامان» بر اساس نمايشنامه اي از بهرام بيضايي و با كارگرداني محسن حسيني است كه از روز پنجشنبه ۱۸ مهر ماه ساعت ۱۸ به مدت زمان ۸۰ دقيقه در تالار قشقايي اجراي خود را آغاز كرد.

در اين نمايش الهه مونسي، لي لي جنيدي، مرجان صادقي، فاطمه صارمي، مريم آشوري و شقايق سرمدختي به عنوان بازيگر حضور دارند.

جنگنامه ي غلامان از طريق بهره گيري از ظرفيت هاي نمايش ايراني همچون تخته حوضي نگاهي ضد جنگ را انعكاس مي دهد.