شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : جستجوگرها (SEO) در سال ۲۰۱۹
چهارشنبه، 10 مهر 1398 - 00:21 کد خبر:40347
با استفاده صحيح از ميكرو ديتا به موتورهاي جستجو گرها و مرورگرها و خزنده هاي وب امكان مي دهد تا ميكرو داده ها را از وب سايت شما شناسايي و بيرون بكشند و آن اطلاعات را در اختيار كاربران قرار دهند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-||نويسنده| كري ليبوويتس |||مترجم|مريم ميرعبدالحق|| گفته مي شود مارك تواين، نويسنده مشهور بعد از آنكه يك مقاله امريكايي آگهي درگذشت وي را هنگام سفر به لندن چاپ كرده، واكنش نشان داده است. برخي از بازاريابان نيز عليرغم اينكه شركت ها سال گذشته ۷۲ ميليارد دلار روي آن سرمايه گذاري كرده اند، در مورد بهينه سازي موتور جستجو ياSEO نيز همين حرف را زده اند، در آينده نيز تخمين زده شده است كه تا سال ۲۰۲۰، حدود ۸۰ ميليارد دلار يا حتي بيشتر نيز هزينه خواهد شد.


بنابراين چرا برخي از ناظران بازاريابي درباره سئو سوال مي كنند؟ بخشي از علت آن است كه۵۱ درصد از ترافيك وب از طريق جستجوي معمولي يا تبليغات بدون پرداخت هزينه به فروشندگان آنلاين انجام مي شود. آمازون نمونه اي از اين دست است كه ۵۵ درصد از خريداران آنلاين آن مي گويند، آمازون و در ابتداي جستجوهاي آنلاين آنهاست. يك مطالعه نشان داد كه ۴۰ درصد از فروش ها از طريق جستجوي معمولي انجام مي شود.


چه كاري مي توان انجام داد؟
به جاي اينكه به اين طرف و آن طرف برويد، همچنان از SEO و كلمات كليدي استفاده كنيد و بدانيد كه دورنما هميشه در حال تغيير است. به تلاش خود ادامه دهيد تا وب سايت شما اولين چيزي باشد كه مشتريان هنگام جستجوي گوگل محصول شما را كشف مي كنند.


توجه داشته باشيد كه گوگل، الگوريتم خود را تغيير داده است تا كمتر از نياز شما را براي استفاده از روش تهاجمي در استفاده از كلمات كليدي متعدد منعكس كند. در عوض گوگل وب سايت هايي را نشان مي دهد كه محتواي خوبي را در مورد موضوع يا محصولات نشان مي دهد. بنابراين مجموعه اي از كلمات كليدي و اصولي را استخراج كنيد، برنامه ريز كلمات كليدي رايگان گوگل مي تواند براي كمك به اين تلاش بسيار مفيد باشد.

هنگامي كه آنها مي رسند
پس از ورود مشتريان به وب سايت شما، آنها بايد اطلاعات مربوط به آنچه را كه مي خواهند، ببينند. در حالت ايده آل اگر بلافاصله خريدي انجام ندهند، صفحه شما را علامت گذاري مي كنند تا بتوانند بعدا براي انجام معامله باز گردند.


اگر محتواي شما براي مشتريان ارزشمند باشد و آنها چند دقيقه را در صفحه شما وقت بگذارند،"Daily Time on Site: مدت زمان سپري‌شده كاربران در سايت" با رتبه بالاتر از رقباي شما منعكس مي شود. اما محتواي عالي چه ارزشي دارد؟

تغييري ديگر
اگر

هنوز متوجه نشده ايد، بايد گفت كه جستجوهاي صوتي نيز رواج پيدا كرده اند و براي رسيدن به اين چالش بايد وب سايت شما تقويت شود. نوجوانان در اين زمينه از همه جلوتر هستند زيرا يك مطالعه در سال ۲۰۱۴ نشان مي دهد كه نيمي از نوجوانان حرفه اي مورد بررسي قرار گرفته اند، آنها گفته اند كه حداقل روزي يك بار به جستجو مي پردازند. امروزه از هر گونه دستور العمل صوتي براي جستجوي GPS استفاده مي كنيم تا مسير خود را پيدا كنيم.


شما مي توانيد با نگاهي به ليست هاي محلي خود و بهبود آنها نتايج جستجوي صوتي محصولات يا خدمات خود را بهبود بخشيد. مواردي كه بايد در نظر بگيريد مكان و قيمت هستند. استفاده از اطلاعات و داده هاي خوب در هر سه،شانس انتقال به يك جستجوي صوتي را افزايش مي دهد.


نكته ديگري كه بايد به دارايي هاي جستجو صوتي خود اضافه كنيد، ميكرو ديتاست. با استفاده صحيح از ميكرو ديتا به موتورهاي جستجو گرها و مرورگرها و خزنده هاي وب امكان مي دهد تا ميكرو داده ها را از وب سايت شما شناسايي و بيرون بكشند و آن اطلاعات را در اختيار كاربران قرار دهند.


با سئو تسليم نخواهيد شد، اما اگر با تغييرات و ساير تغييرات شرح داده شده در بالا سازگار شويد و در رقابت بمانيد، شما عالي خواهيد بود.

 

۲۳ سپتامبر ۲۰۱۹
منبع: https://www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)