شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تحميل نيرو به شهرداري رشت، اينبار به بهانه تغيير در مديريت روابط عمومي شورا
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 21:50 کد خبر:40196
فاطمه شيرزاد ديگر عضو شوراي شهر رشت در مورد تغيير و تحولات روابط عمومي شورا گفت: بنده در عزل و نصب‌هاي داخل شورا هيچ گونه نقشي ندارم و اختيارات لازم در مورد عزل و نصب‌ها در شورا بر عهده رييس شوراست.


 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| فاطمه شيرزاد ديگر عضو شوراي شهر رشت در مورد تغيير و تحولات روابط عمومي شورا گفت: بنده در عزل و نصب‌هاي داخل شورا هيچ گونه نقشي ندارم و اختيارات لازم در مورد عزل و نصب‌ها در شورا بر عهده رييس شوراست.
 
 از روز گذشته شابعاتي مبني بر تغيير در مديريت روابط عمومي شوراي شهر رشت و انتخاب يك فرد نزديك به احمد رمضانپور نرگسي كه فاقد رابطه استخدامي با شهرداري است، به عنوان مدير جديد روابط عمومي در فضاي مجازي مطرح شده است.
 
 بهراد ذاكري، عضو شوراي شهر رشت در گفتگو با ديارميرزا در مورد تغيير و تحول در روابط عمومي شوراي شهر رشت گفت: روابط عمومي بايد به گونه‌اي باشد كه با هر ۱۱ نفر عضو شورا ارتباط خوبي برقرار كند و در عرصه اطلاع رساني، فردي حرفه‌اي و قوي باشد.
 
 وي ادامه داد: طبق قانون، شهرداري نمي‌تواند در حال حاضر تبديل وضعيت كند و شورا و شهرداري براي تامين نيرو توان جذب افراد از بيرون را ندارند و در اين مورد استثنايي نيز وجود ندارد.
 
 فاطمه شيرزاد ديگر عضو شوراي شهر رشت در مورد تغيير و تحولات روابط عمومي شورا به ديارميرزا گفت: بنده در عزل و نصب‌هاي داخل شورا هيچ گونه نقشي ندارم و اختيارات لازم در مورد عزل و نصب‌ها در شورا بر عهده رييس شورا است.
 
 وي در مورد اينكه آيا نيروهاي شركتي مي توانند پست يا مسئوليتي در شهرداري و شورا داشته باشند، نيز اظهار كرد: در حال حاضر امكان تبديل شركتي به قراردادي وجود ندارد و شهردار رشت هيچ‌گونه دستورالعملي از سوي وزرات كشور براي تبديل نيروهاي شركتي‌ها به قرادادي را دريافت نكرده است و نيروهاي شركتي طبق قانون نمي توانند پست يا مسئوليتي بگيرند.
 
 رضا رسولي ديگر عضو شوراي شهر رشت نيز به ديارميرزا گفت: در مورد تغيير در روابط عمومي شورا چيزي نمي‌دانم اما بر اساس قانون هيچ تبديل وضعيتي وجود ندارد مگر اينكه با آزمون اين اتفاق بيافتد و اگر بخواهند از نيروي شركتي استفاده كنند از ابلاغ‌هاي داخلي استفاده خواهند كرد.