شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري هرمزگان: روابط عمومي ها با اطلاع رساني صحيح و به موقع در راستاي اقناع افكار عمومي حركت كنند
پنجشنبه، 31 مرداد 1398 - 10:20 کد خبر:39939
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري هرمزگان گفت: روابط عمومي‌ها نوع نگاه خود را در خصوص اطلاع‌رساني تغيير دهند و با اطلاع‌رساني صحيح و به موقع در راستاي اقناع افكار عمومي جامعه حركت كنند.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري هرمزگان گفت: روابط عمومي‌ها نوع نگاه خود را در خصوص اطلاع‌رساني تغيير دهند و با اطلاع‌رساني صحيح و به موقع در راستاي اقناع افكار عمومي جامعه حركت كنند.

به گزارش هرمزگان امروز، دكتر عباس ميرزاد در نشست روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي استاني جهت تشريح هماهنگي برنامه‌هاي هفته دولت، افزود: تمامي مديران دستگاه‌ها قبل از آغاز هفته‌ي دولت ملزم به برگزاري نشست خبري در راستاي تشريح پروژه‌ها هستند تا مردم از دستاوردهاي دولت در اين شرايط ويژه مطلع گردند.

وي در خصوص كيفيت اخبار و انتشار آن، گفت: بايد در انتشار اخبار و بازتاب آن در افكار عمومي دقت بيشتري صورت گيرد و روابط‌عمومي ها با اصحاب رسانه استان در اين راستا تعامل داشته‌باشند.

ميرزاد خاطر نشان كرد: در هفته‌دولت مديران دستگاه‌ها با حضور در صداو سيما، نسبت به تشريح پروژه هاي قابل افتتاح خود در اين ايام اقدام كنند و مردم را جريان عملكرد زيرمجموعه خود در سراسر هرمزگان قرار دهند.

وي با بيان اينكه فضاي مجازي به منزله‌ي يك فرصت است، افزود: فضاي مجازي نبايد به عنوان يك تهديد تلقي شود، از وظايف روابط عمومي بهره گيري و استفاده از نقاط مثبت شبكه‌هاي اجتماعي و فضاي مجازي است.