شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تلاش براي توليد محتواي هدفمند خبري
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 00:15 کد خبر:39896
مسئول طرح و برنامه روابط عمومي حوزه هنري گفت: ما بيشتر به دنبال معرفي برند حوزه هنري هستيم، نه صرفا كسب مخاطب بيشتر. در واقع تلاش ما معطوف به توليد محتواي هدفمند براي رسانه ها و مخاطبان خاص است.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مسئول طرح و برنامه روابط عمومي حوزه هنري گفت: ما بيشتر به دنبال معرفي برند حوزه هنري هستيم، نه صرفا كسب مخاطب بيشتر. در واقع تلاش ما معطوف به توليد محتواي هدفمند براي رسانه ها و مخاطبان خاص است.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاري شبستان، «حسين بركتي» در نشست نشست هم انديشي مديران روابط عمومي حوزه هنري با دبيران فرهنگي رسانه هاي برگزيده همكار با حوزه هنري كه در سالن سلمان هراتي اين نهاد برگزار شد، گفت: براساس تجربه هشت سالي كه در حوزه هنري فعال هستم بايد بگويم همكاري رسانه ها با حوزه مجدانه و صادقانه بوده است.


مسئول ارتباط با رسانه روابط عمومي حوزه هنري با استقبال از تداوم اين گونه نشست ها گفت: نشست هاي اين چنيني، تعامل و درك مشترك فعالان روابط عمومي و اهالي رسانه را بهبود مي بخشد.


مسئول طرح و برنامه روابط عمومي حوزه هنري ، ديگر سخنران اين نشست بود. افطاري با اشاره به رويكرد استراتژيك روابط عمومي حوزه در دوساله گذشته گفت: در دوره اخير كوشيده ايم هدفمند كار كنيم و از منابع به درستي بهره ببريم.


وي با بيان اين كه فعاليت روابط عمومي حوزه هنري به عنوان يك سازمان با چندين و چند زيرمجوعه دشوار است، گفت: ايجاد و حفظ وحدت رويه ميان پوشش رسانه اي و اطلاع رساني از برنامه هاي بخش هاي زيرمجموعه مورد توجه ماست.


افطاري در بخش ديگري اط سخنان خود از تلاش براي توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي گفت و افزود: البته ما بيشتر به دنبال معرفي برند حوزه هنري هستيم، نه صرفا كسب مخاطب بيشتر. با اين وجود تلاش ما معطوف به توليد محتواي هدفمند براي رسانه ها و مخاطبان خاص است.