شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| در راستاي تسريع در روند پاسخگويي، شفافيت در اطلاع رساني و پياده سازي دولت الكترونيك، سامانه هاي ارتباط مردمي دولت (سامد) و بازرسي كل كشور به بهره برداري رسيدند.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك رفاه، بر اساس اعلام دفتر مديريت عملكرد وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، با توجه به اهميت پاسخگويي به شكايات، ايجاد رضايتمندي ارباب رجوع و صيانت از حقوق شهروندي، سامانه هاي مذكور در سطح ستاد و استان ها راه اندازي و در دسترس عموم قرار گرفت.