شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نكات روابط عمومي براي شركت هاي امنيت سايبري
شنبه، 5 مرداد 1398 - 15:39 کد خبر:39563
هنگامي كه يك برنامه روابط عمومي به درستي طراحي و اجرا شود نه تنها مي تواند آگاهي، بلكه يك جريان هدايت شده را ايجاد كند. هر يك از افراد شركت KPMG در شركت هاي نوپا بايد در تبليغات ديجيتال و روابط عمومي هوشمند سرمايه گذاري كنند.


 

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|||مترجم|مريم ميرعبدالحق|| حملات سايبري در سراسر جهان رو به افزايش است. هرگز تقاضاي بيشماري تا به امروز براي خدمات امنيتي وجود نداشته است و اين خدمات بايد در يك دنياي ديجيتال خود را به بازار عرضه كنند.


از شركت هاي بزرگ گرفته تا خطوط هوايي و بيمارستان ها، حفاظت از داده ها بسيار مهم است. در ماه مارس، آژانس جمع آوري مدارك پزشكي امريكا؛ جمع كننده بدهي مربوط به مراقبت هاي بهداشتي آمريكا، متوجه شد كه بيش از يك سال است كه قوانين آنها نقض شده و اطلاعات مربوط به ميليون ها مشتري در تمام شركت هاي پيمانكاري آژانس جمع آوري مدارك پزشكي امريكا مانند LabCorp به خطر افتاده است.

 

 ما در سال گذشته شاهد شركت هاي ديگري مانند British Airways و T-Mobile بوديم كه قرباني ransomwareباج افزار (نوعي بدافزار است كه دسترسي به سيستم را محدود و از قرباني درخواست باج مي كند) و نقض هاي سايبري شده بودند و از همه بدتر اينكه متاسفانه اكثر اين شركت ها آماده مواجه با اين تهديدها نيستند.


شيوع چنين حملاتي بيش از پيش به امنيت سايبري مي پردازد و كساني كه خدمات امنيتي بحراني را ارايه مي دهند، مي توانند از تقاضاي رو به رشد بازار بهره مند شوند. ايجاد روابط عمومي بهتر، درآمدها را تحت تأثير قرار خواهد داد. هنگامي كه يك برنامه روابط عمومي به درستي طراحي و اجرا شود نه تنها مي تواند آگاهي، بلكه يك جريان هدايت شده را ايجاد كند. هر يك از افراد شركت KPMG در شركت هاي نوپا بايد در تبليغات ديجيتال و روابط عمومي هوشمند سرمايه گذاري كنند.


يك دفتر براي پاسخ سريع رسانه اي داشته باشيد.
مديران اجرايي و رهبران صنعت مي توانند خود را به عنوان كارشناس از طريق يك تيم پاسخگويي فعال معرفي كنند. داشتن يك پروتكل براي پاسخ سريع به آخرين اخبار و روند صنعت، كليد اصلي بدست آوردن كشش در دنياي ديجيتال است.

 

مديران به راحتي مي توانند اسامي و بينش هاي خود را در اخبار به سادگي با اظهارنظر درمورد نقض اطلاعات يا ساير داستان هاي مهم، به اشتراك بگذارند. آنها به زودي شروع به سخنراني در كنفرانس ها مي كنند و در مورد مقالات سايبري در نشريات مهم اظهار نظر خواهند كرد. داشتن

 

تيمي آماده كه اخبار را اسكن و فرصتهاي پيشگيرانه را جستجو كند، حياتي است. با اين حال، پنجره اي براي پاسخ به فرصت هاي خبري در كوتاه ترين زمان ممكن كه احتمالا چهار ساعت است قرار دهيد، شركت هاي جنجالي احتمالا بيشتر از يك برنامه پاسخگويي سريع بهره مند خواهند شد.


گزارش هاي سه ماهه يا هفتگي بازاريابي توليد كنيد

گزارش دستاوردها و حملات پيشگيرانه، راهي عالي براي ايجاد آگاهي است. گزارش هاي تجاري و ديگر نشريات غيرمعمول مشتاق به ارايه مطالعات موردي خاص هستند. برجسته كردن مزاياي قابل ملاحظه خدمات شما، مشتريان شما را خوشحال خواهد كرد. مزيت رسانه اي چنين مطالعاتي، تنها براي يك كسب و كار با تكنولوژي اختصاصي ارزشمند است. در نتيجه بر روي درآمدها و نتيجه محصول خود تمركز كنيد.


تمركز بر سود، نه فناوري
رسانه هاي فني و تحليلگران ممكن است علاقه مند به جستجو در تمام جنبه هاي پيشنهاد شما باشند، اما مراقب از دست رفتن ويژگي هاي فناوري خود باشيد. براي اكثر مخاطبان بهتر است كه محصول شما به صورت يك تصوير "بزرگ" ارايه داده شود به گونه اي كه تمركز بر روي مزايا و نه صرفا مجموعه اي از ويژگي ها باشد. تاكتيك هاي ترسناك خوشايند نيستند، اما براي گفتن داستان هايي درباره موفقيت و براي محافظت از دارايي هاي حياتي شما قدرتمند هستند.


برچسب قيمت را در معرض خطر قرار دهيد
خطرات امنيتي در بسياري از سطوح وجود دارد. سرمايه گذاري در محتوا و مزايايي مشاهده خواهد شد كه براي افرادي كه قرار دادها را امضا مي كنند و اين موضوع زماني معني دار خواهد بود كه آنها درك كنند چگونه خطرات سايبري بر درآمدها تاثير مي گذارد. البته اين فقط يك اختلال در عمليات نيست اغلب تاثيرات آنقدر اساسي است كه مي تواند براي سالها باقي بماند.


سرمايه گذاري در سفارشي سازي كاربر
همه كاربران يكسان نيستند، پس چرا بايد يك بسته سايبر سايتي به يك اندازه متناسب براي همه رويكردها طراحي شود؟ مهم است كه شركت ها بسته هاي متعددي را براي مشتريان چه براي يك فرد، يك كسب و كار كوچك كه به دنبال ديده شدن است يا يك شركت بزرگ در نظر بگيرند...


منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)