شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : بزرگترين كمپين هاي سال روابط عمومي معرفي شدند
شنبه، 15 تیر 1398 - 12:26 کد خبر:39067
كچم (Ketchum) و ميشلن (Michelin) پيشگامان مشاوره ارتباطات جهاني كه برنده جايزه بهترين جوايز نقره اي آمريكاي شمالي شدند، بزرگترين كمپين سال روابط عمومي را ايجاد كردند.



 شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| كچم (Ketchum) و ميشلن (Michelin) پيشگامان مشاوره ارتباطات جهاني كه برنده جايزه بهترين جوايز نقره اي آمريكاي شمالي شدند، بزرگترين كمپين سال روابط عمومي را ايجاد كردند.

 

به گزارش گروه بين الملل شارا به نقل از PRNewswire، كچم علاوه بر برنده شدن بهترين جايزه، مفتخر به دريافت چهار جايزه ديگر از جوايز نقره اي شد و همچنان ركورد خود را در برنده شدن بيشترين جوايز نقره اي با ۱۸۴ عنوان حفظ كرده است.  كچم و مشتريان وي نيز پنج جايزه عالي را به خود اختصاص دادند.


بري رافرتي، شريك، رئيس و مدير عامل شركت  كچم گفت:" بينش هاي بزرگ در قلب هايي هستند كه ايده هاي خلاق ايجاد مي كنند و بينشي كه در نهايت منجر به برنامه streetTread ميشلن شد، نشان دهنده اين است كه چگونه تيم هاي ما با نيازها و مخاطبان مشتريان عميقا ارتباط برقرار مي كنند. باعث افتخار است كه ما با مشتريان خود اين جايزه را به اشتراك بگذاريم و من به اين كمپين باورنكردني و تمام برنامه هايي كه اين جوايز را دريافت كرده اند، افتخار مي كنم.

گفتني است در ماه مارس، كچم با توجه به سطح بالاي هماهنگي كار موثر و خلاقانه در ميان تعدادي از مشتريان، توسط PRWeek در ۲۰ سال گذشته به رسميت شناخته شده است. شركت كچم در سال ۲۰۱۸ با دريافت ۳۰ تنديس شير طلايي كن توسط مشتريان و شركاي آژانس، بيشترين جايزه روابط عمومي را در جشنواره بين المللي كن به خود اختصاص داد.


درباره كچم
 كچم با فعاليت در بيش از ۷۰ كشور در شش قاره جهان يكي از پيشگامان مشاوره ارتباطات جهاني است. PRWeek در ۲۰ سال گذشته كچم را برنده ۷۶ تنديس شير كن و شش جايزه بي سابقه كمپين سالانه روابط عمومي معرفي كرده است.  كچم بخشي از گروه روابط عمومي آمنيكام است.


درباره گروه روابط عمومي آمنيكام
گروه روابط عمومي آمني كام يك گروه جهاني متشكل از سه سازمان برتر روابط عمومي جهاني در سراسر جهان و سازمان هاي تخصصي در زمينه هايي از جمله روابط عمومي، بازاريابي براي زنان، استراتژي سلامت جهاني و مسئوليت اجتماعي است.

 

اين گروه شامل بيش از ۶۳۰۰ حرفه اي روابط عمومي در بيش از ۳۷۰ دفتر در سراسر جهان است كه تخصص خود را در اختيار شركت ها و سازمانهاي دولتي، غيردولتي و غير انتفاعي در طيف وسيعي از صنايع قرار مي دهند.

 

گروه آمني كام براي مشتريان خود از طريق تمركز بي وقفه بر استعداد، پيگيري مداوم نوآوري و فرهنگي در قالب همكاري هاي ايجاد شده ارايه مي دهند.