شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : لزوم اطلاع رساني به مخاطب در قالبي فراتر از خبر
چهارشنبه، 22 خرداد 1398 - 14:20 کد خبر:38945
دومين جلسه ستاد تبليغات فضاي مجازي در ارتباط ويدئوكنفرانسي با مديران روابط عمومي ادارات كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان هاي مختلف كشور برگزار شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| دومين جلسه ستاد تبليغات فضاي مجازي در ارتباط ويدئوكنفرانسي با مديران روابط عمومي ادارات كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان هاي مختلف كشور برگزار شد.


در اين جلسه كه به صورت ويدئو كنفرانس برگزار شد، موضوعات مرتبط با روش هاي نوين اطلاع رساني توسط محمد عرفاني مدير توليد و گردآوري محتواي معاونت فضاي مجازي صدا و سيما به مديران روابط عمومي ادارات كل ميراث فرهنگي استان هاي مختلف كشور ارائه شد.


در اين نشست ضمن بررسي روش هاي نوين اطلاع رساني و انتقال اطلاعات و اخبار به مخاطبان، توضيحاتي در خصوص ضرورت استفاده از فضاي مجازي ارائه شد.


عرفاني در اين نشست ويدئو كنفرانسي با بيان اهميت استفاده از فضاي مجازي از اين فضا به عنوان يك فرصت جديد و تأثيرگذار نام برد و خواستار توجه مديران روابط عمومي براي استفاده از اين فضا شد.


او در سرفصل هاي آموزشي خود در اين جلسه تصريح كرد: «سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بسيار گسترده است و مأموريت هاي مرتبط با اين سازمان نيز از گستردگي و پراكندگي بسيار زيادي برخوردار است كه اطلاع رساني در خصوص فعاليت هاي اين سازمان نيازمند به كار گيري روش هاي نوين اطلاع رساني است.»


او افزود: «تقويت بعد اطلاع رساني و انجام فعاليت هاي پيشگيرانه و ضرورت استفاده از فضاي مجازي ضرورت هايي است كه مديران روابط عمومي بايد به آن توجه داشته باشند.»


عرفاني ادامه داد: «تقويت ارتباط به صورت منسجم و شبكه اي يكي از اهداف تشكيل ستاد فضاي مجازي در سازمان ميراث فرهنگي است چرا كه تعاملي بودن يكي از مهمترين خاصيت هاي فعاليت در فضاي مجازي به شمار مي رود.»