شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تجليل از روابط عمومي‌هاي برتر دانشگاه‌ها و پارك‌هاي علم و فناوري منطقه ۱۰ كشور
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 14:51 کد خبر:38696
نخستين جشنواره معرفي و تجليل از روابط عموميها و كارشناسان برتر دانشگاه‌ها و پارك‌هاي علم و فناوري منطقه ۱۰ كشور به ميزباني دانشگاه صنعتي خاتم الانبياء بهبهان برگزار شد.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| نخستين جشنواره معرفي و تجليل از روابط عموميها و كارشناسان برتر دانشگاه‌ها و پارك‌هاي علم و فناوري منطقه ۱۰ كشور به ميزباني دانشگاه صنعتي خاتم الانبياء بهبهان برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از دانشگاه صنعتي خاتم الانبياء بهبهان، نخستين جشنواره معرفي و تجليل از روابط عمومي‌ها و كارشناسان برتر دانشگاه‌ها و پارك‌هاي علم و فناوري منطقه ۱۰ كشور به ميزباني دانشگاه صنعتي خاتم الانبياء بهبهان برگزار شد.
 
 در اين آيين، دانشگاه صنعتي جندي شاپور دزفول در حوزه ارتباطات رسانه‌اي، دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي رامين در حوزه تبليغات در روابط عمومي و دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر در حوزه پوشش مناسب و هدفمند فعاليت‌ها با استفاده از تبليغات محيطي، عناوين برتر را به خود اختصاص دادند.
 
 دو عنوان برتر استفاده بهينه در تدوين و انتشار فعاليت‌ها در راستاي مديريت سبز و استفاده از ظرفيت تكنولوژي‌هاي نوين در روابط عمومي نيز به پارك علم و فناوري خوزستان تعلق گرفت.
 
 همچنين از دانشگاه صنعتي خاتم الانبياء بهبهان نيز با دو عنوان برتر در حوزه‌هاي مستندسازي در روابط عمومي و انتشارات تجليل به‌عمل آمد و دانشگاه شهداي هويزه نيز شايسته تقدير شناخته شد.
 
 در بخش كارشناس برتر نيز يوسف حاجوي كارشناس مسئول روابط عمومي دانشگاه صنعتي خاتم الانبياء بهبهان موفق به كسب عنوان برتر شد.
 
 در ادامه اين مراسم، دو كارگاه آموزشي «روابط عمومي و ارتباط با رسانه‌ها» با تدريس دكتر عليرضا عبداللهي نژاد، عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطبايي و كارگاه «روابط عمومي‌ها و توليد محتوا در شبكه‌هاي اجتماعي مجازي» با تدريس دكتر شاهو صبار، عضو هيئت علمي دانشگاه تهران برگزار شد.